Photo Diary NiceNailss #10



Wat?! Dit is alweer Photo Diary NiceNailss #10! Naja, deze week was wel leuk. Ik was elke dag heel erg vroeg uit omdat ik toetsweek heb. Ook moest ik veel leren, maar dat ging me ook wel goed af. Ik kreeg een uitnodiging voor een pers event en ben ga hockeyen. Genoeg te vertellen dus..





Mijn week begon met hockeyen. Dit was vrijdag, vorige week dus. Deze foto stond niet in de vorige diary, dus hij paste goed in deze. Toen we gingen trainen, trainden we maar met vijf mensen. We waren al om tien over acht klaar en ik moest nog wachten op mijn zusje tot kwart voor negen. Dat moest helaas in de kou, alleen een rokje aan en een winterjas. - natuurlijk ook schoenen enzo! - . Er waren examens in het clubhuis, dus ja.. 


Yummeeh! Dit zijn zulke lekkere snoepjes. Dit is er eentje van Wethers. Snoepjes van karamel, zo lekker!



Zaterdag moest ik hockeyen. We moesten tegen de eerste, en we hebben verloren. Met 8-1. Echt heel erg slecht, ondanks dat we verloren hadden, vond ik het een hele leuke wedstrijd. Het team waar we tegen speelden was gewoon normaal!

 Ook at ik zaterdag samen met Harm nog een tosti. Yummie!


Zaterdag avond aten we pizza. Dit is een foto die ik op Instagram postte, maar dan natuurlijk nog met glitters erbij. Dit was een hele lekkere pizza <3 



Die avond keek ik samen met mijn broertjes en zusje tv. Volgens mij was dit een reclame op tv. Ook deed ik nog het een en ander op mijn laptop voor mijn blog, zoals je hier ziet check ik mijn stastieken. 








Leren.. Het vak dat ik hier leerde was economie. Het hoofdstuk waar we nu mee bezig zijn vind ik heel erg moeilijk. De repetitie vond ik ook heel moeilijk, maar ik heb gelukkig een voldoende. Rond de zes zei de docente, ik dacht dat ik veel lager had. Hij ging ontzettend slecht. Ik weet nog niet wat het cijfer precies is. 


Zondag ochtend gingen we naar de Kerk. Dit vind ik altijd echt heel erg saai, want ik snap nooit wat van de preek en het is ook altijd zo'n saaie preek. Ik blijf dan liever thuis en doe wat voor mezelf. Veel nuttiger, vind ik. 








Filming! Maandag nam ik twee filmpjes op. Dit filmpje was de favorieten video, die gisteren online kwam. Ook nam ik nog een ander filmpje op die je vrijdag kunt zien. Wat me trouwens op viel is dat het filmpje over de favorieten, dat ik aan het begin heel erg hyper doe. Ik praat heel erg snel, en dat waren de enige beelden die ik voor de 'intro' had. Helaas! Want ik vind het best wel raar.. 


Ook maakte ik een filmpje  met Harm. Dit is niet een beauty filmpje of zoiets. Ergens deze week komt 'ie online als extra video. Het is een heel erg kort filmpje van twee minuten waar ik niet bij praat en waar je alleen maar beelden ziet. Ik vond het heel leuk om zo'n filmpje te maken want ik wilde gewoon iets met het muziekje doen. Het filmpje zelf vind ik heel tof geworden, vooral omdat er geen verhaal aan zit. Dat zie je dus woensdag! 

Deze week kwam er ook een interview met mijn online op de blog die je hierboven kunt zien. Ik vind het superleuk als mensen mij willen interviewen, dan voel ik me echt 'vereerd'. Ik bedoel, je hebt zo veel grotere bloggers, en dan wil je precies mij interviewen. Hardstikke leuk!





Laatste avondje voordat de toestweek begon. De toetsweek vind ik maar niks. Elke dag twee toetsen en je moet in een keer heel erg veel leren. Wel is het super lekker dat je elke dag om tien over twaalf uit bent. 


Yeah, men. Lekker fietsen naar school. Ik fietste samen met Lotte, een vriendin van mij. De hele week kunnen we nu weer samen fietsen terwijl dat normaal niet kan. Het is veel leuker om samen te fietsen. Door de weeks, als er geen toetsweek is, kan dat maar twee keer! Nu de hele week en dat is super gezellig :D 


Tjaa.. Als je in een chatgroep zit met meiden die non-stop blijven chatten krijg je dit. 1K. Niet normaal! 

S'avonds weer verder met leren. Jammergenoeg was dit echt een stom vak, geschiedenis. De toets ging wel heel erg goed. Als ik leer schrijf ik altijd alles op en voor dit vak alleen heb ik vier kantjes vol geschreven. Maar ik kende het wel, en daar gaat het om. 

Pauze! Als we pauze hebben op school zit ik altijd met veel vriendinnen op een tafeltje met stoelen. Eigenlijk zijn deze tafels om toetsen op de maken, maar dit is al drie jaar lang ons vaste plekje. 

S'ochtends wachtte ik op Lotte op de brug. Ik kon nog net een foto maken want Lotte was al heel erg dicht bij. Misschien dat ze wel gezien heeft dat ik dit deed. Er stonden ook mensen achter mij, haha. 

Yeah! Donderdag was ik om tien over twaalf uit en ging ik met mijn moeder shoppen. We zijn naar de Primark, Coach en Vero Moda geweest. Ik heb zulke leuke dingen gekocht. Ik wil er nog een shoplog van maken die ik vrijdag ga opnemen. Gisteren heb ik die dus opgenomen als jullie dit lezen. Voor de kenners; welke Primark is dit? Haha. 

Bij de Coach kreeg ik een flesje van Lipton, een nieuwe smaak. Maar check hoe leuk dit flesje is! Ik ga 'm zeker neerzetten op een kastje en de smaak was ook nog eens heel goed. Er zaten alleen geen bubbels in, wat ik wel heel lekker vind meestal. Het was wel een lekker fris smaakje. 

Aankoopjes! Er komt nog een shoplog van, zoals je al kon lezen net.


Dondagmiddag, de laatste dag leren en dan klaar. Vrijdag had ik Frans en Natuurkunde. Nog eventjes bikkelen en daarna lekker een weekendje rust!


Die avond uploadde ik een video die je gister kon bekijken. Ook schreef ik een deel van de Diary weer verder. Die dag was ik ook gaan shoppen, donderdag was druk!


Later die avond keek ik nog tv en oude filmpjes van Teske. Sommige filmpjes die ze gemaakt had, wist ik niet eens dat ze bestonden. Toen ik beneden tv keek was ik alleen, wat echt heel saai was. 

Vrijdag, de laatste dag van de toetsweek. Yeah! Alle toetsen zijn inmiddels achter de rug en die middag ging ik foto's maken. Daar komt nog een leuk foto artikel van, waar ik zelf erg trots op ben. 

En dat was al de Diary voor deze keer. Een lekker lange Diary, wat ik super leuk vind. Hopelijk jullie ook. Echt raar, ik maar heel erg veel foto's dus ik krijg een hele lange diary steeds. Ik vind dat wel heel erg leuk, want dan maak je er een echt artikel van in plaats van 5 foto's met een beschrijving. Zo kan je écht zien met wat ik gedaan heb. Hopelijk vinden jullie wat langere Diary's leuk!

Is zo'n Diary te lang? Of minder?

Liefs, Maaike









© Sjabloon NiceNailss 2014