How to: Lippen perfect stiften



Als je je lippen stift moeten ze er natuurlijk wel mooi uit zien. Maar hoe krijg je nu dé perfecte lippen zonder dat er iets naast is gegaan? Voor de allermooiste lippen heb je maar heel erg weinig nodig, dus ik ga vandaag aan jullie laten zien hoe je dat het beste kan doen. Met behulp van maar twee producten. Veel plezier!










Eigenlijk is je lippen heel goed stiften niet héél erg lastig. Als je een lip potloodje hebt en een lippenstift, heb je eigenlijk al genoeg. Ik gebruik een lip potlood van Casuelle. Voor degene die niet weten waar een lip potlood voor is; een lip potlood is ervoor om je lippen te omlijnen zodat je dat makkelijker kan doen in plaats van met de lippenstift. 


We beginnen met het omlijnen van je lippen. Je kan het beste je mond een beetje strak trekken en dan een lijntje trekken met het potlood. Zorg dat het potloodje dezelfde kleur is als de lippenstift kleur! Maar je omlijnt dus je lippen.
Als je een extra rood effect wilt, kan je het beste je lippen ook gelijk helemaal inkleuren. Dit zorgt ervoor dat de lippen extra rood worden en dat het iets langer blijft zitten. Ik doe dit meestal niet, maar het is wel heel mooi voor een 'vol' effect.


Nu gaan we je lippen stiften. Dit spreek eigenlijk wel voor zich. Maar als er iets naast zou gaan wat je niet wilt kan je het best een wattenstaafje even nat maken. Hiermee kan je dan gemakkelijk het stukje dat je weg wilt weghalen. Op deze foto lijkt mijn lippenstift echt neon rood, maar dat is niet echt zo, dat ligt aan het programma waarmee ik mijn foto's bewerk!


Meestal is het ook wel lastig, vind ik, om de buitenkant van je lippen te stiften. Daarmee bedoel ik de hoekjes die je hebt helemaal aan de rechterkant en aan de linkerkant. Je kan dit het beste doen door je mond strak te trekken en je mond dan dus open te doen, wijd open. Het is misschien heel erg raar, maar het werkt wel!



Dit waren eigenlijk mijn tips om je lippen goed te stiften. Het lijkt misschien een heel makkelijk klusje, maar dat is het eigenlijk niet, als je het écht perfect wilt doen. Ik draag niet heel erg vaak lippenstift, eigenlijk nooit, haha. Maar de laatste tijd vind ik het wel leuk om voor de lol mijn lippen rood te maken en dat dan te proberen op de mooiste manier. 

Stift jij vaak je lippen? Wat is jouw lieverlingskleur?

Liefs, Maaike!






© Sjabloon NiceNailss 2014