Tag: Spring

De laatste tijd is het zulk lekker weer! Daarom kon ik het niet laten om de spring tag te doen. Een tag die allemaal vragen bevat over het lekkere weer, de kleding, en nog veel meer. Vandaag doe ik deze tag om jullie wat meer te laten weten te komen over mij en wat ik leuk vind in de 'Spring'. Veel plezier!



Wat is de eerste gedachte die bij je opkomt bij het woord 'lente'?
De vogeltjes die buiten weer gaan fluiten, dat het s'ochtends licht is. Ook dat de zon lekker schijnt s'middags en dat je zonder jas naar huis kan fietsen. Dat moment dat je voor het eerst weer buiten eet of dat je buiten lekker huiswerk maakt <3

Als je een lente geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Ik denk heel erg zoet, maar ook lekker fris. Een geur, waarvan je denk dat als je 'm ruikt; mmmm! Wat een fris zoet geurtje!. Je kan je hier maar weinig bij voorstellen, maar hij zou fris en zoet zijn, die je elke dag kan dragen. Misschien dat jullie wel die geur kennen?

Wat is je favoriete nagellak kleur voor in de lente?
Dat is lastig! Ik denk toch dat de pastel kleuren heel erg van pas komen. Ik heb nu ook al een nailart gemaakt met pastel kleuren. Naja, lichte kleuren. Maar ik vind lichte kleuren in de richting van pastel heel erg mooi. Weg met die donkere kleuren!


Wat is je favoriete lente bloem?
Oepss, eigenlijk weet ik helemaal niet zo veel van bloemen. Ik ken wel de standaard bloemen, zoals een roos en een madeliefje. Maar als het dan de échte lente bloem moet zijn dan is het toch de tulp. Die beginnen nu overal te groeien en dat geeft weer wat kleur aan de wereld!

Welke trend spreekt jou het meeste aan?
De pastel-tintige kleurtjes en de bloemetjes. Ik ben niet heel erg van het meegaan met de trends, maar deze lijkt me wel héél erg leuk! Bij deze trend ga ik zeker even shoppen om te kijken of er echt leuke dingetjes tussen zitten. Want pastel en bloementjes, i'm in love <3 

Wat is je favoriete lente parfum?
Parfum? Dat heb ik niet zo veel. Ik heb wel een parfum van de Playboy in 'Play It Rock'. Meer eigenlijk niet. Wel een paar van VOGUE Girl, maar die gebruik ik al lang niet meer. Favoriete parfum? Dan toch die van de Playboy, gewoon omdat ik verder geen keuze heb.


Hou je een lente schoonmaak?
Nee, maar dit brengt me wel op een idee! Mijn kamer is altijd een rotzooi en ik heb heel erg veel spullen waar ik niets meer mee doet of die overbodig zijn. Misschien ga ik wel een schoonmaak houden, clean start!

Wat is je favoriete lente accessoire?
Ik denk dat ik maar blijf bij de leuke, floral, strikjes. De strikjes van de Primark vind ik helemaal geweldig, want ze zijn zó leuk! Ik draag ze bijna elke dag en dat zal nog wel een tijdje zo blijven. 


Omschrijf je favoriete lente outfit. 
Hmmm... Als ik voor de kast zou staan, van wat ik nu zou hebben heb ik niet heel erg veel écht leuke lente kleding. Wanneer ik zou gaan shoppen voor een leuke outfit zou  ik gaan voor een wit shirtje, waar je dan zo'n shirtje overheen doet die een beetje doorschijnt. Dan zou ik het liefste een lichtblauwe doorschijnende willen. En dan een kort broekje eronder met ballerina's!

Heb je nog leuke plannen voor in de tulpvakantie of andere dagen?
Wat is de tulpvakantie?



En dat waren alweer de 10 vragen van de Lente Tag! Als je het leuk vind mag je deze tag natuurlijk overnemen voor op jouw blog, dat is ervoor bedoeld. Ik hoop dat je dit een beetje een leuk artikel vond, ik vond het in elk geval wel leuk weer eens een tag in te vullen. 

Wat is jou favoriete lente geurtje?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014