Update Time!



Yep, het is even tijd om een kleine update te doen. Op mijn blog gaan een aantal dingen veranderen, misschien zie je ook wel dat er heel wat wordt aangepast. Ik wilde jullie even op de hoogte brengen van alles, dus vandaar een middag artikel waarmee ik even deel wat ik kwijt wil. Want anders gebeurt er van alles zonder dat jullie weten waarom..





Video's
Zoals je misschien wel merkt komen mijn video's random online. Hier wil ik graag van af. Ik ga dus mijn video's op een vaste dag plaatsen. In mijn enquête kwam dit er ook al uit, dus daarom doe ik dit. Ook omdat ik het zelf veel netter vind. Mijn video's gaan voortaan op een vaste dag online komen, Vrijdag. Waarom Vrijdag? Daar heb ik een reden voor. Bijna bij alle beauty bloggers komen de video's Zaterdag of Zondag online. Het lijkt mij niet leuk, om als lezer, op een bepaalde dag alleen maar video's te kijken. Ik wil daar wat afwisseling in, in de hoop dat ze beter worden bekeken!



Photo Diary's
Eerst kwamen mijn Photo Diary's random online. Daar wil ik óók een vaste dag voor. Dit wordt zaterdag, omdat ik dan een mooie volle week heb waar alles in voor komt. Zaterdag vind ik een goede dag want dan is de werkweek afgelopen en dan kan ik dan mooi alles aan jullie gaan laten zien. 


Labels'
Dit is maar een kleine verandering, maar de labels zijn veranderd. Eerst heette het 'tagwolk', hoe het nu nog steeds heet. Daar is niets veranderd, maar ik heb heel erg veel tags weg gehaald. Met HTML heb ik er vakjes om heen gezet, dit vind ik er veel mooier uit zien. Zo is het minder rommelig en dit zijn tags waar heel erg veel artikelen in te pas komen. Ongeveer 20 per label!

Header
Mijn header is nog niet veranderd. Maar dat gaat hij wel. Een heel aardig meisje, die ook een blog heeft, is een nieuwe header voor mij aan het maken. Daar ben ik zelf heel erg blij mee, want Yasmine kan dat heel erg goed! Mijn header was onscherp, niet heel aansprekend. Gewoon niet netjes. Mijzelf had ik ernaast gezet, wat ik heel erg leuk vind. Dit was ook onscherp en niet netjes uitgesneden. Jammer! Maar er komt binnenkort een kers verse online. 



Comments
Ook heb ik mijn comment systeem vervangen. Google vond ik helemaal niet mooi, het werkte ook nog eens niet. Ik kon niet reageren op de reacties die jullie plaatsten en het 'comment vakje' zag er gewoon lelijk uit. Vind ik. Ik heb een nieuw comment systeem gevonden genaamd 'diqus'. Dit heeft een transparante achtergrond en het is grijs, wat ik veel mooier vind staan bij de layout van mijn blog. Ook kan dit systeem hele coole dingen. Die zal ik even op een rijtje zetten;


Je kan inloggen met Facebook, Google, Twitter en Disqus zelf. Als je één keer inlogt op een van deze social media blijft ie voor altijd in gelogd en kan je onbeperkt comments plaatsen. Je kan nu dus niet meer anonieme comments plaatsen, je zal dus een account moeten hebben om dat wel te kunnen doen. Op deze foto sta ik al ingelogd, maar je moet met je muis daarheen als je wilt inloggen. 


Ook zit er aan dit systeem een soort 'competitie' vast. Je kunt namelijk door comments te plaatsen en door op een van de social media in te loggen, hoger in de ranglijst staan. Aan de rechterkant staat 'www.nicenailss.nl' en als je daarop klikt kan je zien wie de meeste comments plaatst. Heb jij dus ook een blog, en wil je dat die groter wordt? Plaats dan genoeg comments en kom als eerste in deze lijst te staan. Dat zorgt dat als mensen daar kijken, als eerste jou blog zien staan. 



Fashion Artikelen
Ja, mijn blog moet wat veelzijdiger worden. Het is altijd maar nagellak, haar en make-up. Het liefste wil ik ook wat fashion want er zijn genoeg mensen die dit leuk vinden. Ik vind het wel lastig om hier over te schrijven, maar de komende tijd zal ik dit flink gaan proberen! 

Dat was even wat ik mee wilde delen. Het zijn een hoop dingen waar ik onder andere jullie mening over zou willen weten. Ook ga ik dit waarschijnlijk niet veranderen, als je tips hebt kan je dit altijd geven. Ik heb mijn hart weer gelucht, dus ik ga weer aan de bak met de normale artikelen. Zoiets moet toch wel voor een keer kunnen?

Waar ben jij het meest positief over? En wat vind je minder leuk?

Liefs,
Maaike. 








© Sjabloon NiceNailss 2014