W7 Mascara + Oogpotlood




Misschien kende je W7 wel van een nagellak merk. Of van oogschaduw. Ik kende het alleen van nagellak, maar toen ik bij de Big Bazar was moest ik het wel meenemen. Er lagen daar een mascara en een oogpotlood die veel leken te beloven. Het leek me leuk deze te testen, veel plezier!




Als eerst heb oogpotlood. Ik ben niet heel erg fan van oogpotlood omdat het bij mij meestal, als ik het op mijn onderste waterlijn aanbreng steeds naar beneden zakt. Je krijgt dan een soort 'panda' effect. Dat wil je niet. 





Dit oogpotlood is zwart en als 'ie nog niet is gebruikt zit er een scherpe punt aan. Toen ik 'm aanbracht had ik daar geen problemen mee, het pigment is prima. Er komt genoeg vanaf om een mooi lijntje te trekken. 






Meestal als ik oogpotlood aanbreng, op mijn onderste én bovenste waterlijn vind ik dat een effect geven alsof je ogen groter zijn. Zoiets vind ik wel leuk, want dat geeft gewoon een andere kijk. Maar blijft dit oogpotlood de hele dag zitten zonder naar beneden te zakken en het panda effect te geven?



Nee! Daar ben ik écht heel blij mee. Tot nu toe zijn alle oogpotloden die ik heb getest niet goed omdat ze naar beneden zakken. Je kan dit oogpotlood halen bij de Big Bazar of bestellen.




Nu de mascara. Elke dag draag ik mascara en heb er zo ongeveer zeven in mijn stash. Maar elke dag gebruik ik dezelfde, gewoon omdat die heel erg fijn is. De mascara van W7 vind ik een leuke, uitdagende verpakking hebben. Zal deze mascara beter zijn dan de mascara die ik nu vast gebruik?



Nee, dat in elk geval niet. Ik vind de mascara wel prima, het pigment is ook goed. Alleen vind ik het volume niet heel erg mooi. Dit is meer een mascara die je wimpers zwart maakt, maar er ook verder niets mee doet. Ik vind 'm wel iets minder zo. 



Ik ben niet heel erg overtuigd. De producten zijn wel prima in gebruik, maar vergeleken met anderen springen ze er niet zo uit. Als je niet heel erg van volume en heel erg zwart houdt zijn deze producten wel goed voor jou. 

Lijken deze producten jou wat? Wat is jou ervaring met W7?

Liefs, Maaike!








© Sjabloon NiceNailss 2014