NOTD: Zo Groen Als Gras



Niet altijd nailart ik. Sterker nog, de laatste tijd maar héél erg weinig. Ik heb er helaas gewoon geen tijd voor. Het liefst zou ik het veel vaker doen! Meestal lak ik nog wel mijn nagels een leuk kleurtje. Pas kreeg ik van mijn tante 2 mooie kleurtjes nagellak. Ze waren allebei van Essie en ik ben daar écht super blij mee. Je kon ze al voorbij zien komen in de Diary van deze twee weken. Ik vond de groene het mooist, dus ik laat vandaag aan jullie mijn NOTD (Nails Of The Day) zien, in Mojito Madness! Veel plezier. 













Iedereen kent Essie wel. Het wordt in niet heel erg veel winkels verkocht, maar bij onze Etos kan je ze kopen. Dit is Mojito Madness, grappige naam! Wel een grappig weetje; Madness betekend Krankzinnigheid/Gekheid. Misschien dat Mojito dan een kleur soort is of zoiets, en dat dan enorm krankzinnig.. Waar doet deze naam jou aan denken? Mij een beetje aan een oerwoud met allemaal van die bladen enzo!





In mijn stash heb ik nu in totaal 4 nagellakjes van Essie. De twee die ik pas heb gekregen horen daar ook bij. Voorheen had ik al Snap Happy, waar ik echt heel tevreden over was. Ook heb ik 'Blanc', die heel erg snel dik is geworden omdat ik 'm heel erg veel gebruikte. Helaas is die nu niet meer bruikbaar. Maar dat was ook een fijne lak. Dus, jongens. Wat is dit een mooie nagellak! Op deze foto draag ik twee laagjes nagellak. Bij één laagje dekte deze topper ook al heel erg goed, en de droogtijd was echt ontzettend snel. Tevens omdat het een hele dunne nagellak is had ik totaal geen problemen met het lakken. Normaal doe ik niet mijn andere hand, maar nu wel! Omdat het zo'n fijne lak is deed ik 'm dus wel, dit is echt een toppertje!




Wat kan ik nog meer zeggen? Met deze lak ben ik super tevreden! Het is ook nog eens een hele leuke kleur, ook al zou je je nagels niet snel zo lakken. In mijn stash heb ik nog niet heel erg veel groen, maar deze vind ik zó leuk. Misschien merk je het wel; dit is echt een favorietje geworden op het 1e gezicht, haha. De prijs is dan misschien wel duur, €10,20 , maar je krijg er echt iets heel erg goeds voor terug. Daarom raad ik je alle nagellak van Essie van harte aan, je moet het gewoon eens proberen. Bij onze Etos staan er wel eens nagellakjes van Essie bovenop het Essie rekje, die dan 30% tot 50% zijn afgeprijsd. Misschien is dat ook wel bij jou, dus ga snel naar de Etos en haal er eentje! Essie heeft ook een heel erg groot assortiment, zou je dit geen mooie kleur vinden. Ook verzorging en nagelstickers zijn inbegrepen!

Heb jij al een Essie lakje? En ben je er blij mee?

Liefs, Maaike









© Sjabloon NiceNailss 2014