Swappost: Gosh lipgloss 01 soft coral

Elke derde maandag van de maand wisselen ik en BijouxAndNails een blogpost uit. Dit zorgt voor wat variatie, waardoor we misschien iets nuttigs aan elkaars blog toe kunnen voegen.

Het is vandaag de derde maandag van de maand, wat betekent dat het weer tijd is voor een swappost! Ik review vandaag dit naturelle lipkleurtje van Gosh. Kijk je mee?



De lipgloss die ik heb getest draagt de naam '01 soft coral'. Het flesje bevat 4ml met lipgloss en is 24 maanden houdbaar, wat gelijk staat aan 2 jaar.

De verpakking ziet er naar mijn mening behoorlijk chique uit. De dop is namelijk mat zwart, in tegenstelling tot het ringetje eronder, dat heel mooi glanst. De gloss komt met een handige sponsapplicator en is daarmee makkelijk aan te brengen.

Zoals je hierboven kunt zien doet de kleur zijn naam eer aan. Het is echt een soort van lichte koraalkleur, met een hoog 'shine'-gehalte. Het is geen opvallende kleur, waardoor ik hem zelf misschien wel zou dragen...

Dit zijn mijn lippen zonder iets erop. Sorry dat de foto ietwat onscherp is!

Met de lipgloss op mijn lippen, zie je vooral héél veel glans. Daarnaast worden mijn lippen ook een tintje lichter, maar dat valt niet zo op.
De dekking is niet optimaal, waardoor je je eigen lippen er na gebruik nog lichtelijk doorheen ziet komen. Zelf vind ik dit niet een heel groot probleem.
Wat ik wel een nadeeltje vind, is dat deze gloss de velletjes op je lippen accentueert. Je ziet ze na gebruik van deze lipgloss een stuk beter zitten dan daarvoor...
Zelf ben ik geen groot lipgloss-gebruiker, dus ik kan eigenlijk niet zo goed iets over de houdbaarheid zeggen. Hij blijft zeker niet de hele dag zitten, maar na een uurtje zit het er wel nog helemaal mooi op!

Ik vind dat de lipgloss prima werkt! Het is dan ook echt een kleurtje voor mij... Nog even de plus- en minpuntjes op een rij:

+ Mooie, professionele verpakking
+ Mooie kleur + glans
+ Makkelijk aan te brengen
+/- Niet opvallend/dekt niet helemaal goed (is persoonlijk)
- Accentueert velletjes op je lippen

Ik ben tevreden! Wat is jouw favoriete lipproduct?






© Sjabloon NiceNailss 2014