FOTD: Ik Voel Me Net Een Brownie


Soms heb ik spontaan zin om me op te maken. Meestal gebruik ik bruin tinten, in dezelfde look. Maar nu maakte ik eens een andere look. Wel met dezelfde paletten, maar alles is iets donkerder. Ookal zie je dat niet zo zeer op deze foto. Ik vond de titel van dit artikel wel grappig, omdat brownies ook bruin zijn en mijn ogen ook. Mijn gezicht is niet helemaal bruin, maar het idee vond ik leuk. Naja, alweer genoeg gekletst. Kijk maar snel mee naar deze FOTD, veel plezier!







Voor mijn lippen heb ik is voor een lippenstift gekozen. Dit zou ik normaal nooit doen. Het was weekend toen ik dit op had, dus, waarom niet? Dit is een mooie, roze lipstick van Casuelle. Die zat in de This Is It koffer voor de Vlogger Actie. Waar ik de uitslag nog steeds niet van heb! (Ze hadden beloofd deze begin februari bekend te maken, bestaat de actie nog wel? haha! Maar serieus, ik vind dit echt niet kunnen hoor)



Ook iets wat ik nog nooit heb gedaan is mijn wenkbrauwen bijteken. De eerste keer dat ik het probeerde mislukte het helemaal, ik was gelijk een soort diva! De tweede keer lukte het wel, maar niet goed ofzo. Zoals je op alle foto's in dit artikel ziet heb ik ze bijgetekend, maar daar zie je ook niet heel erg veel van hoor! Ik wilde het gewoon eens proberen, hoe het zou staan. 













Mijn ogen zijn bruin. Daar was de titel van dit artikel vooral op gebaseerd. Op de foto hierboven, kan je wel goed zien dat ze zijn bijgetekend. Want het is écht niet mijn natuurlijke kleur. Maar mijn wenkbrauwen komen nog :D 
Voor de ooglook heb ik alleen maar bruine kleuren gebruikt. Als je me zou aankijken zou je niet zien dat ik voor mijn doen veel make-up op heb. Want op een of andere manier zie je dat nooit bij mij. Misschien moet ik mijn oogschaduw meer naar boven aanbrengen. Tips?






Ook heb ik nog wat BB-Cream op. Dit heb ik aangebracht onder mijn ogen, want daar zitten donkere plekken. Daar heb ik echt een hekel aan. Daar over heen heb ik nog een hele lichte oogschaduw gebruikt, ookal zou ik eens een echte poeder moeten kopen. Ik doe alles zo armoedig, haha! 




Dit was mijn aller eerste FOTD- artikel. Op de foto hierboven zie je dat ik een foto maak, maar zo deed ik dat niet bij dit artikel hoor! Daar gebruikte ik een superfijne camera van Canon voor. Ik had geen idee of jullie zo'n artikel wel leuk vinden, maar ik vind het wel leuk om af en toe eens wat foto's te maken. Dat is weer eens iets anders dan van een product. Misschien merkte je het al, maar in dit artikel praat ik heel erg veel persoonlijk en niet heel formeel enzo .Dit artikel vond ik een beetje ook een soort praatje om jullie is bij te praten, ookal heb ik dat niet heel veel gedaan. Maar de schrijfstijl is anders dan in andere artikelen, dus dat zal niet zo blijven. Ik vond het fijn om nou eens een keer als de echte 'Maaike' te typen en niet als 'de BeautyBlogger die over de puntjes op de i moet hebben', haha! Ik hoop dat je het leuk vond, ik in elk geval wel!

Vaker zo'n FOTD artikel?

Liefs, Maaike









© Sjabloon NiceNailss 2014