Photo Diary NiceNailss #9



Wow! We zitten al bijna op de Photo Diary NiceNailss #10. Wat gaat de tijd toch snel. Deze week was weer niet heel erg bijzonder. Ik ben naar school geweest en ik moest me voorbereiden voor de toetsweek. Genoeg te doen dus. Kijk je mee?




Deze week bestond mijn blog 1 jaar en ik ontving een pakketje van Trind. Voor de winactie! Die staat inmiddels al online, en daar zie je zometeen nog een heel erg toffe foto van!

Waar ging ik ook al weer heen? Volgens mij was dit rond acht uur s'ochtends en ik moest naar de ortho. Alleen voor controle van mijn nachtbeugel, dus ik was binnen 5 minuutjes al klaar!


Helaas, er komt een toetsweek aan. Een week waar je 10 toesten krijgt, per dag twee. Het leren gaat me prima af en het plannen is ook geen probleem. Maar het is gewoon niet leuk, zoveel leren in een keer!

Ook uploadde ik een filmpje. Dit was de Ask Maaike #2, zoals je ziet, haha. 


Deze foto postte ik op instagram. Ik maakte deze toen ik op de fiets zat en daarna deed ik er een grijze filter overheen. Het heeft een beetje een spookachtig idee, omdat er zoveel mist was. Daarom maakte ik ook een foto. 


Ook ging ik naar de kapper. Misschien had je het wel gemerkt? Mijn haar vond ik ontzettend saai en er moest wat leven in gebracht worden. De kapper knipte het in laagjes, en nu ben ik er wel blij mee. Het was zo saai eerst. Maar nu is het wel veel korter dan eerst. 


Weer een foto in de auto, hier was ik onderweg naar de kapper!


Yup, ik moest weer leren. Hopelijk haal ik wel goede cijfers in de toetsweek. De toesteek is deze week en ik ben er druk mee bezig. Daarom ben ik veel artikelen vooruit aan het plannen zodat ik genoeg tijd heb om te leren. Dit artikel schrijf ik nu op vrijdag, gisteren dus. Maar de artikelen die nog gaan komen, tot en met donderdag, heb ik deze week al gemaakt!



Onderweg naar huis. Het was weer zo'n lekker weertje. Tijd voor een #selfie, haha! 

Zaterdag avond op de bank met een bakje chips, yum! Meestal kijken we dat Weet Ik Veel en nog wat andere programma's. Deze zaterdag was ik alleen thuis, samen met mijn broertjes en zusje maar zonder mijn ouders. Niet dat dat erg is ofzo, haha. 

Whow, wat heb ik met auto-foto's?! Naja, deze foto was in de auto van mijn vader waar we onderweg waren naar mijn Oma. Het was die middag heel erg gezellig! Trouwens, dit was op zondag. We gingen een kopje soep - zoals mijn moeder dat altijd noemt - bij mijn oma drinken. 

Maandag helaas weer op de fiets naar school. Gelukkig begin ik wel het tweede uur altijd om maandag, dus dan kan je nog een beetje uitslapen. Een extra lang weekend dus! 

Nog een auto-foto. Ik belaad jullie echt, niet normaal. Deze foto was in de auto, onderweg naar huis. Ik heb geen idee waar we heen gingen, aangezien ik zoveel foto's in de auto heb gemaakt!


OOTD. Deze foto stuurde ik naar mijn vriendin, omdat ze niet wist wat ze aan moest. Ik had dit aan, gelijk een goede foto voor in de Diary!



Dit was de battle samen met BijouxAndNails. Ik skypte die avond met haar, het was weer heel erg gezellig zoals altijd. We deden een battle wie de mooiste nailart had gemaakt en deze postte ik op twitter. 




Met gym gingen we buiten gymmen. Ik vond het een beetje raar om een foto te maken waar iedereen bij was, dus ik deed het maar op deze manier, lekker onopvallend. Het was die dag echt super lekker weer en we hebben gevoetbald. Dat was een leuke gymles. Helaas was ik wet gevallen omdat ik de bal niet zo goed aannam :(



En dan sluiten we de Diary af met een mooie foto van de stastieken, waar ik nog steeds heel trots op ben. Ze zijn inmiddels van die dag, opgelopen tot 1150+. Ik kon het echt niet geloven, zo veel! Dit was op statcounter en op blogger had ik er ongeveer 850. Check hoeveel echte bezoekers, dat is ongeveer rond de 500 gebleven. Twee keer mijn school heeft mijn site die dag bezocht, en dan niet eens veel geklikt! 

Hoe was jou week? Was het bij jou ook zo'n lekker weer?

Lots of love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014