NOTD: Lovely Roses

Heel lang geleden maakte ik een gelijkwaardige nailart zoals deze. Wat wilde ik die graag nog een keertje doen. En eindelijk is het gelukt! Ik ben helemaal verliefd op rozen vooral nu het steeds lekkerder weer begint te worden. Ik kijk al uit naar de zomer, daar past natuurlijk wel een goede nailart bij. Deze is zeker een van mijn favorieten. In dit artikel laat ik jullie mijn NOTD zien en ook hoe je deze nailart kan maken. Veel plezier!


















Ik had dus voor deze nailart gekozen, omdat dit een van mijn favorieten is. Hij zit er 
misschien wat moeilijk uit, maar dat is ie totaal niet. Ik vind het een erg gemakkelijke nailart. Als je een beetje ervaringen hebt, heb je zo onder de knie hoe je deze leuke floral nailart - ook wel zo genoemd - moet maken. 






Voor deze nailart beginnen we met een basis. Ik gebruikte van Rimmel Londen een mooie mint kleur, genaamd 500 Peppermint. Dat past helemaal bij de kleur! Na 2 á 3 royale laagjes zijn je nagels één mooie kleur. Let's begin met de nailart!


Nu we kunnen beginnen met de nailart, gebruiken we een roze kleur. Dit is van Trind een mooie roze kleur, genaamd Burst My Bubble CC102. Hiermee zet je ronde, grote stippen op je nagels. Deze hoeven niet perfect te zijn. Dat zijn bloemen toch ook niet? 


Als de roze rondjes droog zijn gaan we de blaadjes maken. Eerst ga je met de striper van de action de vorm van de blaadjes maken. Je zal zien dat deze kleur heel erg neon is op deze nagels. Daarom ga je er nog met de kleur van Essie overheen om te zorgen dat het echte bloemetjes worden. Ook maak je nog een soort 'C' vormige figuurtjes op het roze deel voor de bloem. Hier had ik helaas geen foto van. 


En dan finish je je nailart nog met een topcoat!






En dat was dan alweer deze NOTD + uitleg. Ik hoop dat hij duidelijk genoeg was. De nailart zelf vind ik in elk geval heel erg leuk. Hij is best wel simpel, terwijl hij er misschien niet zo uit ziet. De nailart is heel erg vrolijk, en past heel goed bij de dagen die er nu nog aan gaan komen. 

Wat vind jij van de nailart? 

Liefs, Maaike!






© Sjabloon NiceNailss 2014