Nails, Nails And Nails: Tribal

Elke eerste maandag van de maand doen BijouxAndNails, BugetNaills en ik een soort challenge. We spreken dan een thema af en daar moeten we alle drie een nailart bij maken. Dit keer was het thema tribal. Dat heeft me weer aan het werk gezet! Na een lange tijd niet nailarten pikte ik het weer op. Je kan stemmen op de nailart die jij het mooiste vindt. Veel plezier! 






Dit is de nailart van BudgetNaills geworden. Ik vind 'm heel erg leuk! De kleuren komen in elke nagel wel terug. Ook heb je steeds een ander figuurtje wat er een grappige draai aan geeft. Ik vind de kleuren keuze ook heel goed, en hij is netjes gedaan. Me Likes
























Dit is de nailart die BijouxAndNails maakte. Die van BudgetNaills en BijouxAndNails lijken heel erg op elkaar, maar ik vind ze allebei heel erg mooi. Deze is wat chiquer en ik vind die van BijouxAndNails ook wel wat netter. De kleuren passen supergoed bij elkaar, dus ik vind 'm ook heel tof! 

En dit is mijn creatie. Ik vind 'm niet heel erg mooi gelukt. Misschien komt dat omdat ik lang niet meer 'echt' heb genailart. Eerst lakte ik mijn nagels groen en daarna sponste ik het roze erop. Met wit heb ik de tribaal gemaakt en daarna deed ik er een topcoat overheen van Catrice. 

Welke nailart vind jij het mooiste?

Liefs, Maaike!






© Sjabloon NiceNailss 2014