Hiep Hoera! NiceNailss.nl één jaar!



Yippiieeeeee! Eindelijk is het zover. Vandaag 20 Maart 2014, bestaat NiceNailss.nl 1 jaar. Ik ben echt zó blij! Precies één jaar geleden begon mijn blog, en ik ben supertrots op wat het nu is geworden. Bijna elke dag heb ik een blog online gezet, de comments die ik kreeg, de volgers, en nog veel meer leuks. Ik kan het bijna niet geloven, dat het al zo ver is gekomen. Dat had ik echt nooit verwacht. Ik mag iets superleuks verloten! Dat is een reden voor een feestje!



Als je jarig bent dan trakteer je. Ja, ik houd me ook aan deze regel! Ik heb namelijk een SUPERLEUKE winactie in samenwerking met Trind. Ik mag namelijk 3x een glamour set verloten! Yaaayyyyy!



Deze glamour set bestaat uit drie nagellakjes. Een gouden, zilveren, en een soort van brons. Ik heb drie van deze sets die ik aan jullie mag weggeven. Maar daar zitten natuurlijk wel wat voorwaarden aan. En ik vind het heel erg leuk, om op deze manier een winactie te houden!





Wat moet je doen?
Op NiceNailss.nl zie je allemaal letters, als het goed is. Dit zijn afbeeldingen die samen één woord maken. Ze zitten over de hele site verstopt. Ik zal niet letters verstoppen van blogposts die je bijna niet meer terug kunt vinden. Maar deze post was mijn allereerste post. Op 20 Maart 2013! Echt ongelooflijk dat het alweer een jaar geleden is. Maar goed, het woord bestaat uit 8 letters. Al die letters zitten dus op deze site verstopt. Als je allemaal hebt gevonden kan je daar als het goed is een woord uit maken. Dit woord moet je voor jezelf houden! Je moet het mailen naar mij, nicenailss13@gmail.com



Als je dat hebt gedaan, dan maak je kans op één van deze sets die drie nagellakjes bevat. Er zijn dus drie winnaars die allemaal één set toegestuurd krijgen als ze winnen. Wanneer je het woord naar mij hebt gemaild, maak je kans. De winactie duurt tot 27 Maart 2014. Je hebt 1 week de tijd om het woord te zoeken en dat naar mij te mailen. Ik kies de winnaars aan de hand van de fruitmachine. De winnaars komen 1 April online op mijn blog, en ik zal ze ook nog persoonlijk mailen voor alle adres gegevens. 

Om het nog wat makkelijker te maken heb ik een letters van het woord hieronder gezet, dus die heb je vast in de pocket! Wil je nog snel een letter vinden? Kijk dan eens op mijn instagram account. Als je mijn twitter in de gaten houd, als je geen instagram zou hebben, kan je daar bij een van mijn tweets een linkje vinden. Want ik post vandaag op instagram, dus ook op twitter, de foto met de letter! Je kan ook in de zijbalk hier links kijken, want daar komen ook alle instagram foto's voorbij! De foto van instagram staat er vanmiddag rond 3 uur sowieso op! 
Ik zal geen letters verstoppen van posts van twee maanden geleden. Hoogstens van twee weken geleden! 

Dus neem een papiertje erbij, raad het woord en mail het! Ik wens jullie heel erg veel succes en plezier met de winactie!

Liefs, Maaike!












© Sjabloon NiceNailss 2014