Action Baked Eyeshadow




Al een poosje liggen er bij Action mooie oogschaduw palettes in de schappen. Er zijn heel veel verschillende soorten. Pas was ik bij de Action waarbij ik onder andere zo'n oogschaduw palette heb meegenomen. Voor €0,59 kon ik zo'n leuk doosje natuurlijk niet laten liggen. Er was bij mijn Action keuze uit een palette met allemaal nude kleuren en een met allemaal donkere, smokey kleuren. Ik ben voor de nude kleuren gegaan, waar wel shimmer in zit. Die ga ik vandaag voor jullie reviewen. Veel plezier!



Ik heb al wel eens eerder palettes van de Action getest. Genaamd Cool Colors en Hot Colors. Daar was ik totaal niet tevreden over omdat er bijna geen pigment af kwam. Ik waagde een poging en vond dat Action, MAX, wel nog een kans moest krijgen. Maar is dat wel een goede beslissing?

Ten eerste wil ik even wat kwijt over het doosje waarin de oogschaduw verpakt is. Ik vind het heel erg lijken op de doosjes waar de oogschaduw van KIKO in is verpakt. Zelf heb ik nog nooit een oogschaduw van KIKO in handen gehad. Maar op foto's zie je dat de buitenkant mat is en het oogschaduw doosje niet mat, met glans dus. 
Je kan wel zien dat Action zijn best op het doosje heeft gedaan, om het een soort luxe mee te geven. Maar als je dat vergelijkt met KIKO is dat toch wel heel erg verdacht. 




Maar wat zit er onder dat doosje? Een rond doosje met vier mooie shimmer kleurtjes er in. Ik vind dat alles er veel belovend uit ziet. De oogschaduw heeft een mooie shimmer en valt perfect te combineren voor een look. Als het pigment tenminste goed genoeg is. 


Op het doosje van de oogschaduws staat dat je voor de oogschaduw water kan gebruiken voor een beter effect. Dat is zo bij alle oogschaduws, dus dat spreekt wel voor zich. 


Toen ik de kleurtjes swatchte op mijn arm was ik niet erg tevreden. Dit was zonder water. De kleuren gaven haast geen pigment af, maar wel meer dan de palettes die ik al wel eens eerder heb getest. De kleuren ogen als warme kleuren, I like them







Toen ik  een ooglook maakte, mislukte dat. Tenminste, de ooglook zelf niet. Maar het pigment van de make-up is het bagger. Meer kan je eigenlijk ook niet verwachten van Action. Met de applicator die bij het doosje zit, kan je er wel voor gebruiken. Die is heel onhandig maar dan geeft de oogschadow wel meer pigment af. 



Ik ben niet zo tevreden met dit palletje. Dus ik zou je deze niet aanraden. Hij geeft ongeveer geen pigment af, en eigenlijk zijn de kleuren niet echt te combineren, jammer! Toch is het wel leuk zo'n pallete te hebben. Voor zo weinig geld. 

Zou jij deze wel of niet kopen?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014