How To: Tribal Nailart

Tribal nailart kan per nailart verschillen. Je kan alle nagels hetzelfde maken of juist heel gedetailleerd werken. Je kon pas de Nails, Nails and Nails battle deze nailart voorbij zien komen. Ik heb er een filmpje van gemaakt, omdat er niet heel erg veel nagellak dingen meer voorbij kwam op mijn kanaal. Ik heb de laatste tijd meer behoefte aan lifestyle filmpjes, want dat vind ik echt veel leuker. Zoals met Harm de 'My Brother Does My Makeup' en de Room Tour die nog online komt. Om op mijn kanaal alles een beetje afwisselend te houden vond ik dat ik wel iets met nagels moest doen. Ik heet tenslotte ook NiceNailss ! Kijk je mee naar het filmpje? Veel plezier!





Klik hier als je de video niet kunt zien!

Bedankt voor het kijken ! Vond je de video leuk? Doe dan het duimpje omhoog! Abonneer op mijn kanaal om op de hoogte te blijven van de nieuwste filmpjes. Nog maar een paar abonnees en dan is de uitslag van de winactie! 

Wat vind jij van deze nailart?

Liefs, Maaike! 







© Sjabloon NiceNailss 2014