Photo Diary NiceNailss #7






Deze wek(en) waren weer erg leuk. Ik ging op wintersport naar Duitsland, maar helaas begon school ook weer. Eindelijk begint het weer eens mooi weer te worden en het zonnetje begint te schijnen. Heb veel dingen gedaan, laten we maar snel beginnen. Veel plezier! 





Onderweg in de auto. We waren die week pas om 10 uur in Duitsland aangekomen. We verbleven in Center Parcs tussen Willingen en Winterberg. Het rijden duurde heel erg lang en we aten bij een Duitse McDonald's!


Wauwie, deze sexy selfie maakte ik in het huisje. Ik weet niet meer precies wanneer ik deze maakte. Maar het was avond, dat weet ik zeker. 


Bijna elke avond maakte mijn oudste broertje, niet Harm, maar een andere een vuurtje. We haalden hout bij een dichtstbijzijnde bouwmarkt. Ook haalden we aanmaak blokjes. Op één dag was het echt superwarm in het huisje waardoor ik niet kon slapen. Ik sliep pas rond 12 uur wat voor mij erg laat is, ook in de vakantie. 




Ook maakte we een sneeuwballen toren. Hij lijkt misschien niet zo groot, maar het waren meer dan 350 sneeuwballen! De onderste laag was 10x10 sneeuwballen, dus 100 op de 1e rij. 9x9 op de 2e en ga zo maar door. Het waren er echt heel erg veel!


 Een paar mooie skilift fotootjes :D 



En nog een foto van de toren. Het was de bedoeling dat je mij bovenop het puntje ziet balanceren, wat erg goed gelukt is. Ik vind het een heel erg grappig effect geven, zo leuk!



Tv kijken! Dat doe ik bijna elke avond een half uurtje. Het liefste kijk ik dan Utopia, Wie Is De Mol? en soms het Journaal. We hebben 2 banken staan, en daar liggen we dan op. Dat is echt super chill!













 




































Het was zo'n ontzettend lekker weer. Ik moest gewoon even een foto maken want voor het eerst sinds tijden vond ik het weer leuk om te fietsen. Ik hoef niet heel lang te fietsen, maar dit vond ik wel een leuk shotje!







Ook ging ik naar een winkel centrum in de buurt. Toen was het alweer lekker weer, de zon laat zich eindelijk zien! Ik ging naar de Action en kocht een aantal spulletjes waar je nog een review van kunt zien en de foto's hierna! 



Bij de Action kocht de make-up houder, niet zozeer omdat ik 'm nodig heb hoor. Ik vind het gewoon heel erg leuk om zo' dingetje neer te zetten. Gewoon inrichten hoe jij 'm wilt. Ook kocht ik twee lijstjes waar ik nog foto's in moet doen. De laatste tijd ben ik heel erg bezig met het versieren en gezellig maken van mijn kamer. Denk dan aan allemaal kleine potjes, lijstjes, beeldjes en lampjes. Hoe maken jullie je kamer gezellig?


Ik kreeg een pakketje binnen met dit super leuke armbandje! Over deze ben ik echt heel erg blij, want hij is gewoon super leuk. 

Deze foto postte ik op Instagram. De foto als achtergrond heeft mijn vader gemaakt toen hij in San Diago was. De tekst heb ik zelf bewerkt, en ik vind het heel erg mooi! Wil jij hier ook zo graag zijn? Ik vind het er zo ontzettend mooi uitzien <3


Ik maakte de voorkant van een Frans restaurant, de menukaart. We moeten bij Frans een gesprekje doen in het Frans in een restaurant. Ik deed de menukaart!


Yup, door Harm zelf én Femke worden de filmpjes ook bekeken. Dit was de My Brother Does My Nails Challenge.. Ik vind 'm heel erg leuk geworden en Harm zelf ook. BijouxAndNails vind 'm ook heel leuk. Kortom: geslaagd!


 WAAAHHH! Toen ik Dinsdag thuis kwam stonden deze twee nagellakjes in mijn kamer. Ik ben er zooooo blij mee!! Mijn tante had te over, dus ik mocht ze hebben. OMG,, zo ontzettend blij! Ik denk dat ik ze nog ga reviewen, vinden jullie dat ook een leuk ideetje?

Hoe was jou week?

Liefs, Maaike!




















© Sjabloon NiceNailss 2014