It's A Dupe! #5

De serie It's A Dupe! komt niet meer heel erg vaak online. Dat is ook zo omdat ik niet echte dupes meer heb, maar ik keek eens in mijn stash en er bleken heel wat dupe's tussen te zitten. Vandaag behandel ik de nagellakken die je op de foto hierboven ziet. Blauw, groen, geel en zalm. Laten we maar snel beginnen!




Dit zijn de nagellakken die ik met elkaar ga vergelijken. Je kan hier de merken zien, het leek me wel duidelijk dit vooraf een even te melden. Laten we maar snel beginnen met het swatchen en vergelijken van de lakken!




 Dit zijn de lakken na de eerste swatch. Helaas zijn het geen dupes, en dat zal ook niet beter worden bij de tweede swatch. Dit zijn dus geen dupes! 























Wel vin dik het hele mooie kleuren. De linker lak is van Catrice en de rechter van Essie. Wel zijn het allebei heel erg goed dekkende nagellakjes. Al hoe wel de prijs sterk verschilt. Ik vind die van Essie wel veel mooier, omdat ik niet echt van shimmer houd. 




Dan een nagellak van Trind en HEMA. Helaas is die van de hema veel donkerder. Maar de nagellak van Trind dekt wel een stuk beter!




Zijn dit dupes? Ik denk het niet! De nagellak van Trind is veel te licht vergeleken met de nagellak van de HEMA. Ook heeft die van HEMA een licht shimmer en dat heeft die van Trind totaal niet. Nee dus!



Wow! Deze kleuren lijken wel heel erg op elkaar. De linkse kleur is Essie en de rechtse kleur is van Essence. Wel dekken beide lakken super goed. Dat is alleen niet heel goed van Essie, vergeleken met Essence. Essie is veel duurder! Maar dat moet je ook wel verwachten van Essie, vergeleken met Essence is Essence juist weer heel erg goed. 


Maar zijn dit nu dupes? Ik denk van wel! Ik vind de kleuren heel erg op elkaar lijken, daarom zijn het dus dupes!



 De laatste drie kleuren zijn ook niet echte dupes. Helaas! De middelste, Trind, is veel te licht vergeleken met de andere twee kleuren. Wel dekken alle kleuren heel erg goed, en daar ben ik wel blij mee!


Dit waren dan alle dupes voor deze keer! Helaas zat er maar één dupe tussen. De andere kleuren leken wel op elkaar, maar helaas niet genoeg. Ik vond wel dat de meeste lakken wel heel erg goed dekken. Ook zijn de budget merken heel goed!

Wat vind jij echte dupes?

Lots of love, 
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014