Uitslag Winactie!



Inmiddels bestaat NiceNailss al meer dan een jaar. Ik had beloofd om op 1 april de uitslag van de winactie te geven. Dit is géén grap, de winnaars die ik in dit artikel noem zijn dus echt de winnaars en niet voor de grap winnaars genoemd. Er waren drie mensen die zo'n mooie Trind Glamour Set konden winnen, en die staan in het artikel als je op 'lees meer' klikt. 












Gefeliciteerd Marit, Janine en Mandy. Jullie winnen alledrie de Trind Glamour Set! Ik zou het fijn vinden als je even een mailtje naar me stuurt met je adres, dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je op! 
Heel veel mensen hebben mee gedaan, maar ik kon er helaas maar drie gelukkig maken. Over een tijdje komt er weer een leuke winactie online, waar je ook hele leuke spulletjes mee kunt winnen!

Feliciteer Marit, Janine en Mandy in de comments!

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014