Vichy Decros Shampoo

Zowel bijna alle merken komen met shampoo op de markt. Iedere shampoo voor elk haar type is er wel. Zo heeft Andrélon voor elke soort haar wel een bij passende shampoo. Maar dat is wel een 'buget' merk. Ik kreeg een pakketje binnen en daar zat onder andere deze shampoo in van Vichy. Over het algemeen is Vichy niet een bepaald goedkoop merk. Ik heb Vichy nog nooit gekocht. Toch was ik super benieuwd naar de werking van deze shampoo. Kijk je mee naar mijn review?
















De shampoo zat keurig netjes in een doosje verpakt. Het doosje ziet er luxe uit, maar wel met heel erg veel tekst en informatie erop. Dat maakt het wel een beetje rommelig, maar de letters 'VICHY' zijn wel heel erg mooi erop gedrukt. Tevens dat het in een doosje zit is al wat, want dat zie je niet vaak bij een shampoo. 




Deze shampoo zit verpakt in een fles. In het flesje kan je knijpen, en dan is voor mij ook voor het eerst. De fles ziet er mooi uit en je kan 'm gemakkelijk beet pakken. Deze shampoo is voor ieder haar type, het zou je haar moeten verzachten en versterken. Zoiets belooft iedere shampoo wel, maar heb jij ooit wel eens verschil gemerkt tussen een shampoo voor lang haar of een shampoo voor je puntjes? Ik niet echt. 


De substantie van de shampoo is echt super vloeibaar. In de fles belooft het blauw te zijn maar het is dus transparant. De shampoo krijg je heel makkelijk uit de fles, maar je moet hier wel mee op passen dat je er niet te veel van gebruikt. De geur is super lekker. Het is een frisse geur en niet zo'n zoete of verzorgende die je wel eens bij andere merken hebt. De geur geeft mij wel veel vertrouwen van de werking van dit product, je merkt ook wel aan de geur dat je met een duurder/luxer merk te maken hebt dan Andrélon bijvoorbeeld. 




Wanneer ik de shampoo onder de douche gebruik vind ik de geur toch niet heel erg lekker. De geur is meer voor wat volwassene vrouwen. Bij andere shampoo's heb ik meestal wel dat mijn huid heel erg droog aanvoelt. Maar met deze shampoo had ik dat niet! 

Verder is deze shampoo gewoon prima. Hij doet zijn werk net zoals andere shampoo's; maakt je haar schoon en zorgt dat het er weer normaal uit ziet. Conclusie? Voor deze shampoo zou ik beslist geen €11,- betalen, dat vind ik veel te duur als het geen speciale werking heeft. Het is niet voor een speciaal haartype, dus dat heeft ook geen zin. Deze shampoo is gewoon een shampoo, zonder uitzonderlijke kanten waar je zo'n duur merk aan zou kunnen herkennen. Ik raad je de shampoo af als je niet van een sterke, volwassen geur houdt en als je een laag budget hebt. Wanneer je een wat hoger budget hebt en van wel wat sterke geurtjes houdt is deze shampoo goed voor jou. De werking is hetzelfde als Andrélon of andere shampoos. 

Wat is jou mening over deze shampoo?

Love, 
Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014