Pinky Blue Nailart

Deze blog heet wel NiceNailss, maar het deel 'Nailss' begint steeds meer te vervagen. Na school had ik pas wat tijd om een nailart te maken, yay! Op Instagram had ik een leuk idee gezien om te maken, maar daar heb ik mijn eigen draai aan gegeven. Vandaag laat ik aan jullie zien hoe ik deze nailart heb gemaakt. Veel plezier!






Deze nailart is niet heel erg moeilijk, maar ik vind 'm wel heel erg leuk. Je begint met het lakken van je nagels, daar gebruik je een kleur voor die je zelf mooi vind. Zorg wel dat je van die kleur ook twee andere kleuren hebt. Dus als je de ondergrond rood maakt moet je ook twee kleuren roze hebben voor de stap die we zometeen gaan doen. Voor de ondergrond gebruikte ik een blauwe nagellak van de HEMA.






Als je ondergrondje droog is, kunnen we echt gaan beginnen! Ongeveer op het midden van je nagel maak je een lijntje, wat volledig bestaat uit stipjes. De stipjes die ik heb gemaakt zijn heel erg klein, maar het is het mooiste als je grote stipjes maakt. Dat geeft het aller leukste effect, dat was eigenlijk ook mijn bedoeling maar dat is niet gelukt. Voor de mooiste stipjes gebruik je een grote dottingtool.





Dan herhaal je deze stap zo vaak totdat de helft van je nagel bedekt is. Voor de golfjes kan je twee kleuren nagellak gebruiken, maar ook 4, of 6. Het is maar wat je mooi vind, maar ik vond het zo wel heel mooi. Probeer de stipjes onder elkaar te plaatsen, want dat is wel het mooiste. Als je bij de laatste rij bent van al je stipjes, kan het zijn dat er wat nagellak op je huid komt. Dat kan je dan gewoon weghalen met een watje met wat remover er op. 




En als finish voor je nailart gebruik je een topcoat. Ik gebruikte er eentje met glittertjes van Catrice. Hij is misschien niet blauw, maar ik vond 'm wel heel erg mooi erbij passen. De nagellak heeft niet superveel glittertjes erin, anders zou de nailart te druk worden.



En dat was dan hoe ik deze nailart heb gemaakt. Ik hoop dat je het leuk vond, en dat je er wat aan had. Als je deze nailart ook gaat maken deel 'm dan met me op instagram, twitter of Facebook! Het is een best wel simpele nailart waar je niet al te veel tools voor nodig hebt. Superleuk dus.

Wat vind jij van de nailart? Laat het achter in de comments!

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014