Room Inspiration



Op ontzettend veel blogs heb ik het al voorbij zien komen; Room Inspiration. Ik vind het superleuk om zulk soort foto's te bekijken. Zo kon ik niet achterblijven om ook zo'n artikel te maken, want zoiets vind ik super tof om te doen. Ik hou vooral heel erg van kamer die in één soort stijl zijn en niet te druk. Gewoon een mooi opgemaakt bed, roze en een leuke kaptafel. Ook is het super mooi op een spiegel te hebben met een mooie rand of een grond waar een kleedje op ligt. De plaatjes die ik heb uitgezocht laat ik vandaag aan jullie zien in dit artikel. Veel plezier!



















En dat waren alle kamers die ik echt heel mooi vind. De vintage kleuren vind ik heel erg leuk en ook een beetje het 'ouderwetse' design. Een bed dat is gemaakt van hout en van die mooie gordijnen die bij je raam hangen. Ik hoop dat je het leuk vond om deze kamers te zien, misschien haal je er zelf nog wel wat inspiratie uit! 

Wat is jou favoriete kamer?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014