Sieraden Organiseren


Er zijn diverse manieren om je sieraden op te bergen. Zo heb ik twee hele leuke manieren gevonden om ze een tof plekje in je kamer te geven. Voor het opbergen heb je niet veel nodig. Naja, laten we maar snel beginnen!





De eerste manier is heel makkelijk, maar gelijk heel erg leuk. Je kan namelijk bij de Action diverse potjes kopen. Ze hebben ze in allerlei vormen en groottes. Heb je heel veel sieraden/armbandjes, dan koop je een grote pot. Heb je er wat minder, dan koop je een iets kleinere. Deze pot was ook heel goedkoop. 




En dan? Nu kan je heel die handel in het potje gooien. Ik heb het wel een beetje op volgorde gedaan, zodat het er niet rommelig uit ziet. Maar ik vind dit echt een hele toffe manier om je sieraden op te bergen, het ziet er zelfs heel erg leuk uit! Deze manier raad ik je echt aan, want je hebt er super weinig voor nodig en het is superleuk. Als je bijvoorbeeld een leeg kastje heb, kan je daar dit potje ook neer zetten. Ik had al een blogpost gemaakt over kamer decoratie, klik dan hier. 


Dan de volgende manier. Je hebt bij verschillende winkels van die sieraden rekjes. Zo heb ik voor Sinterklaas ooit dit rekje gekregen. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar daar gebruik ik ook een deel van mijn sieraden voor. Ik zal jullie even rondleiden van alles wat ik hier heb hangen!


Op het onderste rekje heb ik geen sieraden liggen. Hier heb ik mijn elastiekjes en haar speldjes neer gelegd. Ik vind het altijd erg lastig om je elastiekjes goed op te bergen, want ze worden heel snel rommelig en het ziet er meestal niet zo mooi uit. Zometeen zie je nog een manier voor je elastiekjes. Dan heb ik al mijn strikjes en speldjes op een rijtje gelegd, dat ziet er ook een stuk leuker uit. 



Op de tweede rij heb ik elastiekjes en armbandjes hangen. Eerst de elastiekjes. Deze heb ik per maat op gehangen. De elastiekjes die je net zag, waren het dikste en deze zijn wat dunner. Daarnaast heb ik armbandjes die ik ooit bijde Zeeman kocht, daar is ook nog een shoplog van terug te vinden. En dan weer daarnaast heb ik nog wat kettinkjes die helemaal boven in zijn bevestigd. 


Maar waar moet je dan al je dopjes laten? Daar is ook een oplossing voor. Bij de Big Bazar heb je namelijk allemaal van zulk soort boompjes, die je hierboven ziet. Je kan op de onderkant al je dopjes leggen en aan het boompje wat armbandjes. Dit armbandje draag ik niet meer, want het is een armbandje van heel lang geleden. Die wilde ik graag bewaren. 



En dan waren dat alweer mijn tips om je sieraden te organiseren. Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad! Als je er een van deze twee ook gaat gebruiken, stuur me dan even een foto via Twitter, Instagram of Facebook. Mail kan ook. Dat vind ik echt heel erg tof om te zien. 

Hoe berg jij je sieraden/elastiekjes op?

Lots of lovee,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014