Het was een mooie dag

Vrijdag was het een hele mooie dag. Ik was al om tien over twaalf uit en voor mijn nieuwe layout wilde ik een nieuwe foto bij 'welcome'. Ook ging ik naar buiten om foto's te maken, want dat had ik al een tijdje niet meer gedaan. Vandaag laat ik jullie de mooiste foto's zien die ik heb gemaakt. Veel plezier!













































Dit waren alle foto's die ik heb gemaakt! Persoonlijk vind ik ze heel mooi geworden, en ik zie 
er zeker wel een paar tussen zitten voor in de nieuwe layout. De kleding die ik droeg was ook nieuw, daarom vond ik het super leuk om weer eens foto's te gaan maken. Het zijn misschien wat minder foto's dan normaal, maar ik ben er heel blij mee. Een van de laatste heb ik bewerkt met een quote en misschien is het je ook wel opgevallen dat sommige foto's 'tift shift' hebben - dat is een soort vervaging, dat 1 punt scherp is en de rest vervaagd -  Dat vind ik de foto's ook heel mooi maken!

Wat vind jij van de foto's geworden?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014