Outfit Foto's

 Zoals je in de Diary van deze week al kon lezen ben ik samen met een vriendin foto's gaan maken omdat we heel vroeg uit waren. Op Instagram postte ik de foto die je hierboven kunt ziet met de vraag of ik ze wel zou moeten delen. Ik kreeg meer dan tien reacties dat ik het zeker op mijn blog moest zetten, dus hier zijn alle foto's!











Haha, ik poseerde voor de grap zo :P











Shirt - PRIMARK, Broek - PRIMARK, Schoenen - CONVERSE

En dat waren alweer alle outfit foto's. Het was die dag echt super lekker weer, de zon liet zich wel zien. Daardoor kijk ik soms een beetje als een Chinees uit mijn ogen (niet onaardig bedoeld, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen!). Ik hoop dat je de foto's leuk vond om te zien!


Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014