Photo Diary NiceNailss #12

Hi! Het is zaterdag dus het is weer tijd voor een nieuwe Photo Diary. Ze zijn altijd er populair en ik vind het super leuk om te doen. Ik heb weer een hoop foto's gemaakt van mijn week. Deze week was niet super bijzonder, maar wel weer genoeg foto's. Nu ik er zo bij na denk, eigenlijk is het wel raar dat mensen het leuk vinden om te zien wat je doet in een week. Maar goed, laten we maar snel door gaan naar de diary!






Vrijdag avond betekend hockey avond! Het was echt lekker weer om te trainen, want het was deze week super lekker weer. Ik moest weer even wachten op mijn zusje maar als het dan warmer is vind ik dat niet erg!

En zaterdag was het weer hockey dag! Haha. Ik had die dag zelf een wedstrijd en voordat we moesten verzamelen keek ik even bij een andere wedstrijd. Links boven zie je mijn vinger, die is nu ook beroemd. 


S'avonds keken we Tv. En niet zomaar Tv, maar The Hunger Games 'Catching Fire'. Die wilde ik al zo lang zien. Ik vind wel dat de film een raar einde heeft, maar ik heb heel erg zin in het vervolg hierop!


Zaterdag bakte ik cakejes, en ik vind ze zo super leuk geworden. Aaaaahhh! Ik wil ze nog een keer maken. Misschien komt dit heel erg stom over, maar ik ben een beetje hyper toen ik dit typte, haha. Maarja, ik ben zo super blij met deze cakejes. Helaas zijn ze nu allemaal opgegeten. 

Dit was ook nog op zaterdag. Toen hadden we een wedstrijd en dit is de foto die mijn coach maakte. Zoals je zie loop ik met mijn voet op de middellijn, helemaal vooraan. Er waren wel mensen voor mij hoor, maar op deze foto zie je mij toevallig vooraan. 


Zondag ochtend aten we broodjes. Yummie!


Zondag gingen we ook nog naar een verjaardag. Mijn moeder had het idee om twee cakejes aan de jarige te geven. Dat was een goed idee en dat deden we. Hij vond het lekker!

Maandag besloot ik mijn bed eens op te maken, wat ik eigenlijk nooit doe. Op zijn 'Amerikaans' vind ik 'm er heel erg mooi uit zien. Ik mis nog wel een kussentje aan de voorkant, zo'n langwerpige. Daar ga ik nog voor kijken om 'm helemaal leuk te maken!


Hier zie je een Going 2 School selfie!


Die avond keken we The Hunger Games verder af. En zoals ik al zei; wat een raad einde heeft deze film!


En zo stonden mijn cakejes met andere koeken erbij toen er een verjaardag was. Ik vind het er echt super leuk uit zien. :D

Mijn broertje kwam naar mijn kamer en keek daar een programma over voetbal. Alle samen vattingen of zoiets van de wedstrijden die die dag zijn geweest. Echt leuk man! haha. 


Deze foto postte ik op Instagram, ik vind 'm wel leuk geworden!


Toen ik het pakketje van Julia kreeg stuurde ze een foto mee van het HEMA event. Echt super leuk! Ik had nog een leeg lijstje hangen, daar deed ik de foto in. Heb jij nog een leuke foto? Stuur die dan maar, haha. Ik heb nog een leeg lijstje hangen :)


Deze week reviewde ik ook de tonic en reinigingsmelk van Nivea. Ik vind het trouwens super fijn dat je nog foto's kan maken als het al half 8 s'avonds is ofzo. Je doet er dan een 'lichter maken' filtertje overheen en je hebt gewoon prima foto's. Ik hou van beter weer <3 


En s'avonds keek ik weer tv, haha. Dit was 'Rapport Voor Mijn Ouders'. Ik vind het wel een leuk programma, maar de dingen die hun ouders niet doen voor hun kinderen vind ik soms wel een beetje - erg - . 

Sneek Preview van een filmpje die ik maandag maakte! Misschien kun je al zien wat voor filmpje het is, maar hij is in elk geval heel erg leuk. Binnen nu en drie weken kan je 'm zien op mijn YouTube kanaal. 

Op de fiets naar school. De laatste tijd als ik fiets is het best wel lekker weer, dat vind ik fijn. Deze week had ik ook heel erg veel uitval. Maandag en woensdag hoefde ik pas om half 11 te beginnen. Vrijdag pas om half 10, omdat er een uitwisseling was op een andere locatie. Ik vind het niet erg!




En zo ziet je kamer er dan uit als je een paar uurtjes foto's hebt gemaakt en bewerkt, filmpjes hebt gemaakt en bewerkt. Het was wel super leuk om te doen, maar de rommel vind ik ook weer niet zo erg. Vrijdag ruim ik altijd alles op en als ik me daar aan hou komt alles weer goed. 


Wieh! Weer een Sneek Preview van het filmpje dat nog online moet komen. Nu weet ik zeker dat je het al kunt raden, maar ja. Wat denk jij voor filmpje het gaat worden?


Dit stukje plak gum vond ik op mijn bureau. Echt raar dat het zomaar op mijn bureau ligt. Ik heb er een tijdje mee gespeeld maar nu doe ik er niets meer mee, haha. 


Ik nodig je uit om ook een kijkje te nemen in de camera waarmee ik foto's maak. Het ziet er zo een stuk anders uit dan wanneer ik zelf erdoorheen kijk. Dit zie ik dus als ik foto's maak, ik vind het wel fijn!


Dinsdag maakte ik wiskunde. Zoals ik in de vorige Diary al vertelde moeten we allerlei dingen doen met cos, tan en sin. Snappen jullie dat? Ik wel! Ik vind het niet heel erg moeilijk. Tijdens het huiswerk maken keek ik was filmpjes op YouTube. 


Nadat mijn huiswerk af was keek ik een filmpje van de filmkabouter op YouTube. Ze maakt echt hele leuke filmpjes. De ene is leuker dan de andere, maar de meeste vind ik wel leuk. Er zijn ook hele toffe intro's en outro's die ik echt heel erg tof vind. Er zit een heel team achter de filmpjes en ik vind dat ze het heel erg goed doen!

Woensdag middag kwam ik thuis van school. We hadden een zwarte gym les gehad, dus ik vond dat ik wel een blikje cola mocht. Mijn moeder had per-ongelijk een blikje cola vanille genomen in plaats van de normale. Maar deze was echt super lekker!


 Woensdag avond ging ik hockeyen, het was echt een super leuke training. We hadden een andere trainster dan normaal, maar die deed echt heel erg leuke oefeningen. De band met mijn team wordt ook steeds beter dus het wordt steeds gezelliger. Yeah!

Yummeh!

Donderdag ochtend was er een brand oefening op school. De docent waar we bij in de les zaten wist niet eens wat hij moest doen en liep twee keer de verkeerde kant op. Hopelijk hebben we niet echt een keer brand bij deze docent, je weet maar nooit. Het was bij het vak natuurkunde, waar de les meestal niet zo geordend is. Net zoals bij scheikunde, haha. 

Drie keer raden bij welk vak we die middag zaten? Tekenen! Ik maakte een veld vol bloemen, maar de bloemen hebben een vreemd trekje. Het thema is camouflage, vandaar de twee kleuren van de bloem. Het is een soort robot-bloem waarbij je bij de ene helft er doorheen kijkt. 


S'avonds op de bank lekker Utopia kijken!


Tja, zo ziet je kamer er dan uit als je hebt geblogd en filmpjes op hebt genomen. Ook als je regelmatig pakketjes ontvangt, wat natuurlijk super leuk is! Maarja, ik heb het daarna gelijk opgeruimd en mijn kamer is weer netjes. 

Ik nam een video op die je volgende week vrijdag online kunt zien komen. Als ik een filmpje af heb kijk ik het meestal nog even na, of alles klopt enzo. Hier was ik het filmpje ook even aan het controleren, check!





En vrijdag ochtend wachtte ik totdat ik naar school kon. Ik had het eerste uur vrij, wat echt super lekker is. Dan hoef ik pas om acht uur mijn bed uit :)

Dat was dan de Diary voor deze week! Ik heb geen idee hoe ik 'm deze keer moet afsluiten, omdat het altijd hetzelfde gaat met; vinden jullie zo'n lange diary wel leuk?' etc, etc. Naja, ik hoop dat je deze diary leuk vond!

Wat heb jij afgelopen week gedaan? 

Loveee, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014