Tag - Spring Has Sprung



Al heel veel bloggers hebben de Spring Has Sprung tag gedaan. Ik vond het hele leuke vragen. Daarom vul ik vandaag deze vragen lijst in. Het begint ook al steeds lekkerder weer te worden, dus deze tag past wel bij deze tijd. Ook heb ik al heel erg lang geen tag meer in gevuld, dus daar werd het wel weer tijd voor. Veel plezier met het lezen van mijn antwoorden!



Naar welke trends kijk je het meeste uit?
De pastel tinten! Vooraf werd er wel al heel erg veel over gepraat, iedereen wist wel dat dat een trend zou worden. Maar wow, wat een leuke trend vind ik dit! Ik heb die kleuren altijd al leuk gevonden en dat het nu ook qua kleren wordt verkocht, super leuk!

Wat is je favoriet kledingstuk voor de lente?
Hmm.. Dat is lastig. Ik denk de crop top. Zelf draag ik dat niet, maar ik vind, dat als je de leukste crop tops bij elkaar haalt, het ontzettend leuke kleren. Je kan het met heel veel verschillende kleren combineren. Maar als ik voor mezelf kleren uit zou moeten kiezen, dan zou ik gaan voor een mooi pastel kleurig topje. Dat vind ik ook heel erg leuk, ookal is het wel wat basic. 

Wat ga je doen tijdens de vakantie voor de lente?
Nog niet veel speciaals. Maar ik wil héél erg graag met Julia wat gaan doen, want daar kijk ik al de hele tijd naar uit. Alles moeten we nog gaan regelen, maar als we bijvoorbeeld een video gaan opnemen, daar heb ik echt heel erg zin in. Yeaaah! Natuurlijk ga ik ook lekker in de zon liggen en misschien wel in de sloot zwemmen als het heel erg lekker weer is. 


Wat is je favoriete lipkleur?
Lipkleur? Ik vind lipkleuren helemaal niet zo mooi. Als je gewoon een kleur op doet die bijna gelijk is aan je normale lippen, vind ik het al prima. Van mij hoef je niet met knal rood of knal roze op je lippen te gaan lopen. Het is helemaal niet echt, en soms staat het helemaal niet. Behalve als je het goed doet. 

En je favoriete lente nagellak kleur?
Oeh! Mint kleurtjes! 

How about je favoriete lente kleur in het algemeen?
Dat is natuurlijk pastel. Maar wat voor pastel? Ik denk dan pastel paars. Dat vind ik wel echt een hele mooie kleur. Past goed bij de lente, gewoon een top kleur!


Favoriete starbucks drankje in de lente?
Oeps.. Ik ben nog nooit naar de starbucks geweest!

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Jaaa! Dat is juist het leuke aan de lente. Je kan veel meer kleur gaan dragen, dus dat moet je dan ook doen. Ik vind de lente en de zomer allebei super leuk, omdat alles weer gaat leven. In de winter zijn het altijd die donkere kleuren, daar hou ik helemaal niet van. 

Waar heb je het meeste zin als het gaat om de lente dit jaar?
Lekker in de zon zitten of s'avonds buiten bij de open haard. Ook dat als het al wat later is dat je nog gewoon buiten kunt gaan hockeyen en dat we misschien wel in de sloot bij ons voor kunnen gaan zwemmen. 


En dat was dan de Spring Has Sprung tag! Ik vond het super leuk deze tag in te vullen, want ik vind dat het hele leuke vragen zijn. Als je deze tag over wilt nemen mag dat zeker, zet dan even het linkje van het artikel in de comments, dan zal ik een kijkje nemen. Ik hoop dat jij het ook leuk vond om te lezen. 

Waar heb jij het meeste zin in als het gaat om de lente?

Liefs, Maaike








© Sjabloon NiceNailss 2014