Action Manicure Set

De Action heeft zoals altijd lekker budget spulletjes. Je kan daar shoppen voor met een laag budget, waar je echt heel leuke dingen kan vinden voor een hele lage prijs. Ik kwam afgelopen week bij de Action en zag een heel leuk manicure setje liggen. Action komt steeds meer met steeds leukere spulletjes, die mij veel meer aanspreken. Het setje nam ik mee naar huis en review ik vandaag voor jullie. 







Dit setje bestaat uit superveel spulletjes. Je kan je wenkbrauwen er perfect mee verzorgen, je nagels mooi maken en je oogschaduw ermee aanbrengen. Hoe handig is dit? En dat allemaal in een klein tasje. Die kan je zo mee op reis nemen als je niet al te veel plek hebt voor je beauty spulletjes!



Maar wat zit er nu precies allemaal in? Ik ga vandaag dat allemaal aan jullie laten zien, ook review ik alle spulletjes per 5. 



Als allereerste het tasje. Je hebt diverse kleuren van dit tasje. Eigenlijk wilde ik een bruine, maar ik had niet goed gekeken welke kleur erin zat. Toen ik aan het afrekenen was zag ik dat 'ie blauw was, maar zo vind ik de kleur ook wel leuk. Je kan de rits gemakkelijk open en dicht doen. 










Allereerst vier tools voor je wenkbrauwen, denk ik. De aller rechtse op de bovenste foto is om je wenkbrauwen door te kammen. Maar waar de andere tools voor zijn? Ik heb werkelijk geen idee. Als jij het weet kan je dat in de comments zetten, want ik heb geen idee wat ik hiermee moet. 
Het wenkbrauw kammetje werk gewoon goed, zoals het hoort. 




Dan hebben we nog drie andere spulletjes. Waaronder twee nagel knippers en een nagel schaar. Het schaartje is ervoor om je nagels netjes te kunnen knippen en de nagel knippers gewoon om je nagels te knippen. Maar die zal ik niet gebruiken, want knippen is niet goed voor je nagels. Jammer! Maar als jij ze wel knipt, zijn ze prima. 




Dan hebben we nog twee spulletjes om je nagels te verzorgen, waarvan ik maar van één weet wat je ermee kan. Je kan met het nagelvijltje je nagels vijlen, waar ik heel erg fan van ben. Hier heb ik er al twee van, maar nog een kan er altijd bij. Met het puntje kan je de vuiltjes onder je nagels vandaan halen, wat ik persoonlijk heel erg fijn vind om te doen. Van het andere tooltje weet ik ook niet wat de bedoeling daar van is.. 





Ook zit er nog een spiegeltje, nagelknipper en pincet in. Het spiegeltje is vooral heel handig om mee op vakantie te nemen. Die zou ik zelf wel heel erg handig vinden als er geen spiegel daar zou zijn. De nagelknipper spreekt wel voor zich. Het pincet is ook heel praktisch om dat op zo'n manier verpakt te hebben. Je kan dan op vakantie, als dat nodig zou zijn, je wenkbrauwen kunnen epileren. 




Naast al die andere spullen heeft Action ook nog een vijltje voor je in de aanbieding. Maar kan je dit goed noemen? Het zit tussen een buffer en een slechte vijl in. Ik vind het jammer, want als je grote delen van je nagel af moet vijlen gaat dit niet werken. 






Ook hebben we nog een paar kwastjes, dat was waarom ik dit setje vooral nam. Maar helaas, geen aanrader, deze kwastjes. 


Laten we beginnen met de 1e drie kwastjes. Van rechts naar links hebben we een oogschaduw kwastje, lipkwastje en nog een oogschaduw applicator. Het aller eerste kwastje voor je oogschaduw is niet goed. Ik vind het meer een verfkwast en werkt daarom echt niet fijn. Wibra is zelf beter! Dan het lip kwastje. Hier heb ik ook niet zo veel over te zeggen. Deze spulletjes gebruik ik niet zo vaak en lijkt me ook echt niet fijn. Ongeveer hetzelfde verhaal. Oogschaduw applicators zijn mijn favorieten niet, maar deze is dan nog wel het beste van het hele setje qua de oogschaduw en lip lijn. 




En van de laatste twee kwastjes wordt ik niet blij. Wat een slechte kwaliteit zeg! De haartjes kan je er gewoon uit trekken. Ook voelt de grote kwast helemaal niet fijn op je huid, net zoals het kleinere kwastje. Bleh, hier wordt ik zo niet blij van. Geen aanraders dus, deze kwastjes. Jammer dit!



Mijn conclusie? De oorspronkelijke spullen zijn slecht, daar niet van.  Het is helemaal leuk om mee te nemen, natuurlijk super handig. Maar dan raad ik je aan om de kwastjes die erin zitten te vervangen door je eigen kwastjes. Zo ook het vijltje en alle andere tools die je niet nodig hebt. Als je dat doet is het een super handig etuitje, die je overal heen kan nemen. Ik ga in elk geval mijn eigen kwastjes en spulletjes erin doen, super handig!

Lijkt dit setje jou wat? Weet jij waar al die andere tools voor zijn?

Lovee,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014