Photo Diary NiceNailss #13


Deze week was weer leuk. Ik had een paar dagen vrij, en kon daarom veel voor mezelf doen en wat meer foto's maken. Ook nam ik een super leuk filmpje op met mijn zusje en was ik een uur te vroeg op hockey gekomen. Ik maakte een nailart en keek weer eens tv. Kijk mee naar mijn week :D 




Deze week maakte ik een nailart, die deels geïnspireerd was van Instagram. Ik vond 'm echt super leuk en had er daarom ook een artikel over gemaakt. Ook kreeg ik er heel veel leuke reacties op!



Deze week ben ik naar een aantal dingen geweest, zoals gewoonlijk. Dit zijn mijn schoenen in de gang, daar maak ik meestal een foto van als ik weg ga. Want dan sta ik te wachten. 

S'avonds keek ik nog tv, daar had ik blijkbaar twee foto's van gemaakt. 

Die dag daarna, keek ik weer tv. Haha. 

Zaterdag avond met een pizza op de bank, dat werd tijd! Ik had die dag twee hockey wedstrijden gespeeld, allebei verloren. Het team waar ik met mijn eigen team tegen moest was echt heel erg stom. Ze deden helemaal niet aardig en hebben zelfs iemand uit mijn team uitgescholden. Niet netjes!


Zondag ochtend naar de kerk. Ik besloot een foto te maken van deze visjes, ik vond ze wel schattig. 


 S'middags kwam mijn neefje, een baby, Mats. Samen met mijn zusje ging ik een wandeling maken, in het lekkere weer. 



 Mijn vader had tompoezen gehaald. Ze waren echt super lekker!



Zondag middag keken we hockey. Eigenlijk kijken we nooit hockey op tv, maar dat is best wel leuk! Het gaat echt super snel. 

Ook ging ik met mijn zusje, Femke, nog even buiten hockeyen. Ik had van haar met twee punten gewonnen, terwijl ik eerst met vier punten achter stond.

S'avonds aten we met een gourmetstel. 


Deze foto postte ik op instagram. Mijn zusje had met een vriendin cakejes versierd en ik mocht er ook een versieren. Ik vond 'm heel erg mooi geworden!

En dan is het maandag en begint de school weer. Helaas! Dinsdag had ik een presentatie en ik maakte nog even wat kaartjes om het een en ander te onthouden. 


Als je thuis komt van school, dan mag je jezelf wel eventjes verwennen. Ik nam een suikerwafel met chocolade erop. Niet heel erg gezond, maar zo vaak hebben we ze ook weer niet. 


Dinsdag zette mijn vader Final Cut Pro op mijn laptop, waarmee ik filmpjes kan bewerken. Dat zal je volgende week allemaal nog horen in een klets video. 


Deze week maakte ik niet heel erg veel foto's dus ik maakte er maar eentje in de badkamer omdat ik er anders helemaal geen een had van die hele dag. 

Dit liedje eh, zo leuk! Het is een cover van Royals, waarbij ze van alles met gitaren doen, wat echt super leuk is. Ik zou 'm zeker eventjes opzoeken!


Mijn middag zag er als volgt uit; op bed met YouTube en blogpost schrijven, foto's bewerken. Je weet het wel. Superleuk!


Ook ging ik even naar beneden, ik heb geen idee waarom. 






Woensdag bleek er iets van een lek te zijn bij ons op school. Er kwamen twee brandweers en een politie auto. Gelukkig was er niets aan de hand en was het gewoon een vieze geur van een waterzuivering. We hebben wel mooi 40 minuten in de kou buiten gestaan.


En onderweg naar huis, het was super lekker weer!

Muziek luisten + bloggen = de perfecte combinatie. Ik luisterde weer de Cover van Royals, wat is het toch een leuk lied!


Woensdag was ik een uur te vroeg aangekomen op de hockey. Dus ik heb een half uur met een paar vriendinnen geappt. Gelukkig had ik nog wat koekjes in mijn tas zitten. Echt dom van mij, ik had beter moeten kijken. 


Op de fiets naar huis, het was super lekker weer. Soms kijken mensen me echt heel erg raar aan als ik zomaar foto's maak. Maarja, ik vind het niet erg!

Donderdag was het begin van mijn lange weekend. Maarliefst 5 dagen. Om 10 uur kwam ik pas mijn bed uit, heerlijk. 



Met mijn moeder ging ik naar de Action, daar kocht ik het een en ander. Ik ben bezig met een nieuwe nagellak doos, want nu zit alles in een mandje. Tijd voor een nieuwe dus! 

#DoeHetSelfie , haha! 


 Dit wordt de doos. Ik ga er waarschijnlijk nog wat zwarte strepen op maken, dat vind ik wel mooi. Hebben jullie nog leuke ideeen om erop te maken?


Alweer in de auto, onderweg naar het Alexandrium. 


De beugel van mijn broertje ging eruit!

Parkeergarage.. 


En zo ziet een potje eruit met armbandjes erin. Ik heb dat potje die dag gekocht bij de Action, ik vind het er super leuk uit zien. Zo kan ik mijn armbandjes tenminste mooi neerzetten. 

S'middags zat ik op mijn bed, luisterde ik muziek en blogde ik. De laatste paar weken plan ik altijd heel ver voor uit, zodat ik door de weeks genoeg kan doen. Dat is echt super fijn, want dan heb ik veel meer tijd. 

Donderdag ochtend aten we broodjes, yummeh! 


Die avond was The Passion op tv. Al drie jaar achter elkaar kijken we dat, en ik vind het echt bijzonder. Heel mooi hoe dat is gemaakt en hoe ze elk jaar weer een 'nieuw' verhaal in elkaar zetten. Echt tof. 

 Vrijdag ochtend ging ik met mijn broertjes en zusje naar buiten. We verstopten om ste beurt een paar paaseitjes en die moesten de anderen dan zoeken. Het was echt gezellig, maar wel koud!

Met Femke nam ik een filmpje op, wat ook echt super, super, super leuk was. Volgende week komt hij online. Ik weet zeker dat je dit filmpje leuk vind. Het liefst zet ik 'm wat eerder online, maar het blijft op vrijdag. Haha. 

Die middag bewerkte ik dat filmpje gelijk. Super leuk!

Rond vijf uur ging ik naar de hockey. Ik gaf mijn broertje training, ze deden allemaal spelletjes. Ik mocht een groepje van twee begeleiden. Dat was ook heel leuk. 





En dan als laatste foto, dat ik aan de Diary werk. Voor de tv. Naja, ik hoop dat je deze Diary weer leuk vond. Ik vond het in elk geval een leukere weer dan normaal. Trouwens een funny fact; deze Diary bestond uit ongeveer 50 foto's. Echt heel erg veel!

Hoe was jou week? Had je ook vrij, en wat had je gedaan?

Loveee,
Maaike :D






© Sjabloon NiceNailss 2014