Favoriete Lente Nagellak

Het is al een tijdje lente, dus de zon komt weer om te hoek kijken. Zo kunnen ook alle sombere, donkere winter kleur weg en halen we de mooie vrolijke pastel kleuren uit de kast. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete lente nagellak zien, omdat ik dat veel leuker vind dat die donkere kleuren. Veel plezier!










In elke winkel zijn er uitverkopen voor de winter kleding, waar de zomer kleding voor terug komt. Ook komen alle nagellak/make-up merken met een nieuwe set make-up of nagellak. Dit jaar zijn de pastel kleuren een grote trend, dus daar heb ik op gelet met het uitkiezen van de mooiste nagellakjes. Alle nagellakjes die ik laat zien zijn gewoon te koop, maar één nagellak komt uit Amerika.



Dit is wel echt dé pastel der pastel kleuren in mijn hele stash. Wat vind ik dit een mooie kleur! Zo'n kleur kom je wel eens vaker tegen en er zijn veel dupes van. Maar wauw, deze nagellak heb ik al erg vaak gedragen en de dekking is prima. 


Ook dit is een hele mooie kleur. Een super budget merk, maar misschien is de kwaliteit niet altijd even goed. De nagellak lakt een beetje streperig, hoewel de droogtijd en de dekking best goed is. Ik had voor deze nagellak naast de andere nagellakken, alleen voor deze twee laagjes nodig en voor de rest drie.



Deze nagellak vind ik ook heel erg mooi. Hij komt van Trind waar ik wel eens eerder een review over heb geschreven. Daarom heb ik deze niet geswatched, want als je een stukje naar beneden scrollt kun je alle swatches zien. Klik hier voor het artikel waar ik deze nagellak review. 


HEMA heeft veel kleuren nagellak, maar zelf heb ik er nooit van gekocht. Dit is een nagellak die ik van een vriendin kreeg. Een super mooi pastel kleurtje en dekt in drie royale laagjes. De nagellak is wel heel erg dun, en niet heel erg goed gepigmenteerd. Dat is wel heel jammer want ik vind dit een heel erg mooie kleur. 


Dit is de nagellak uit Amerika waar ik jullie net over vertelde. Ik kreeg 'm een keer van mijn tante, en ik vind het supertof. Haar vriendin was namelijk een keer naar Amerika geweest en ze had deze nagellak voor haar gekocht, maar ze vond hem niet mooi dus mocht ik 'm hebben! Maar goed, deze nagellak is dus niet in Nederland te koop, misschien wel in webshops. Deze nagellak heeft voor de rest een prima dekking, alleen de droogtijd is niet heel erg snel. 


Peachy kleuren blijven altijd leuk. Dit is een hele vrolijke, zomerse kleur van Rimmel London die ik een keer in Frankrijk kocht. Deze dekt net niet binnen drie laagjes, wat ik wel teleurstellend vind. Hoewel hij niet heel erg duur was had ik wel wat meer van Rimmel verwacht. Naja, ondanks dat blijf ik het een heel mooie kleur vinden. 



Op elke nagel draag ik drie laagjes nagellak behalve de paarse van Safari en de gele van The Balm. 

De kleuren bij elkaar matchen nog best wel goed. Bij elke nagellak waar ik apart een foto van had gemaakt heb ik er ook wat bij verteld, dus hier zijn de swatches. Van links naar rechts; HEMA - Safari - Rimmel London - Rimmel London. 





Dit waren dan alweer mijn favoriete Lente nagellakken. Ik vind de pastel, lichtere kleur echt heel erg mooi en ben van plan deze heel vaak te gaan dragen. Laat even in de comments achter wat jij van deze nagellakken vind en wat jou favoriete nagellakjes zijn voor in de Lente!

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014