Dagje Lille



Misschien wist je het al, maar ik ging woensdag met school naar Lille. Dat is een stad in Frankrijk. Daar moesten we een speurtocht doen, interviews doen met mensen en shoppen. Alles is helemaal gelukt. Ook heb ik foto's gemaakt, want er zijn heel veel mooie gebouwen in Lille. Vandaag deel ik met jullie de foto's die ik woensdag heb gemaakt. Veel plezier!




















































































En dat waren dan alle foto's! Het was echt een hele leuke dag. We zijn door heel Lille gelopen en we hebben super veel gezien. Ook was het heel gezellig. De gebouwen waren ook heel mooi en we hadden nog een ijsje gegeten, wat super lekker was. Ik hoop dat je het leuk vond deze foto's te zien!

Wat vind jij het mooiste plekje in Lille?

Liefs. Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014