Very Inspiring Blogger Award



Ongeveer een week geleden ben ik door Mirthe genomineerd voor het Very Inspiring Blogger Award. Ik wil Mirthe bedanken dat zei mij heeft genomineerd, super leuk! Klik hier als je naar de blog van Mirte wilt gaan. Ook het hele Award vind ik een heel erg leuk idee, dus laten we maar snel verder gaan naar de post die hierbij hoort.




Wat zijn de regels?
1. Allereerst bedank je degene die jou heeft genomineerd en zet je daar een link bij van zijn of haar blog, done!
2. Daarna kopieer je de regels en mag je lekker pronken met de award, gedaan!
3. Deel 7 dingen of leuke feiten over jezelf!
4. Nomineer 15 blogs waarvan je vindt dat zij het verdienen en deel je dit vervolgens met deze bloggers
5. Laat de award op je website zien en volg de bloggers die je genomineerd hebt op Bloglovin’
De feitjes over mij;

1. Ik vind spinazie echt het aller vieste eten wat er bestaat.
2. Mijn kamer is ongeveer altijd wel een rommeltje. 
3. Als ik wakker wordt, en ik moet naar school, pak ik altijd eerst mijn laptop en dan ga ik pas mijn bed uit. Uiteraard doe ik dan ook wat op mijn laptop!
4. Ik heb 1 zusje en 2 broertjes, waarvan ik de enige ben die iets aan beauty enzo doet. 
5. Vroeger had ik een beetje krullen in mijn haar.
6. Wanneer ik dit aan het schrijven ben lig ik in bed met mijn pyjama aan, het is 10 over 8 s'ochtends. Ik hoef pas om half elf te beginnen!
7. Als ik boos ben gooi ik het liefste alles kapot, maar dat doe ik niet. haha. 

De 15 mensen die ik nomineer;

1. BijouxAndNails van BijouxAndNails.blogspot.nl

2. Julia van NailNerdjess.com

3. NailsByFML van NailsByFML.blogspot.nl


5. Maaike van Feautystyle.blogspot.nl (namen maatjeee!)

6. Britt van xPatoir.blogspot.nl


8. Sharon van LovelyPhotography.nl



11. Marjolein van BeautyLein.nl


13. Rosina en Deborah van RosinaDeborah.blogspot.nl


15. Natiza van TheBeautyBlondie.nl


En dat was dan het award. Ik zou het super leuk vinden als de door mij genomineerde blogs deze award over zouden nemen en ook op hun blog zouden zetten. Dan hoop ik dat je het leuk vond om te lezen!

Wat vind jij van de feitjes?

Love, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014