Photo Diary NiceNailss #14





Deze week was leuk, maar vermoeiend. Ik heb wat minder foto's gemaakt, omdat ik niet heel erg veel bijzonders heb gedaan, eigenlijk. Laten we maar door gaan naar de foto's, veel plezier met kijken!


Mijn week begon met een lekker ontbijtje op zaterdag. Yummie! Niemand bij ons thuis had hockey omdat het pasen was. 




S'middags ging we naar de bioscoop. Met het hele gezin keken we de Lego Film. Ik vind het wel een leuke film, maar wel een beetje kinderachtig. Het verhaal en alles eromheen is wel heel erg tof bedacht.





Daarna gingen we nog even Zoetermeer in. We haalden een ijsje en ik kocht bij de Action een setje stripers en bij Etos een witte nagellak.


Die avond lakte ik de nagels van mijn moeder. Ik vind het best mooi geworden! Ik had vooral heel erg mijn best gedaan op de tenen, haha. 



Zondag ochtend aten we heel erg lekker. Omdat het pasen was hadden we een croissantje en ook nog heel erg veel andere lekkere dingen!


Zondag gingen we op visite bij mijn tante en oom. Het was gezellig! We bleven er wel heel erg lang waardoor we niet meer met de boot konden varen. Maar ja. Het was een super lekker weertje, mijn tante was jarig toen en het was pasen.


Die avond bestelde we Pizza. Dat was echt super leuk! Je kon precies volgen waar je scooter was. De Pizza was heel erg lekker, maar ik zat wel snel vol. Uiteindelijk heb ik de helft van 1 stukje laten staan. 

Ook had ik de turtorial van Masha gezien, om je haar te krullen op een speciale manier. Ik deed dat bij Femke, en het is echt super mooi gelukt! Ik wil het ook nog een keer graag bij mezelf proberen. Want de manier is niet heel erg moeilijk. 

Die avond zaten we gezellig met het hele gezin bij elkaar <3 


Maandag had ik nog steeds vrij, dus we gingen naar Alexandruim. Mijn broertje's beugel ging eruit en ik ging samen met Harm en mijn moeder naar een horloge zaak. Mijn vader was namelijk die dag daarna jarig en mijn moeder wilde graag voor hem een waterdicht horloge kopen. We waren daarin geslaagd!


Dinsdag moest ik helaas naar school. Het was wel een korte dag. 


Die middag ging ik nog even naar het 'winkelcentrum'. Ik haalde een boek op bij de bieb en pinde wat geld voor naar Lille. Ook haalde ik een rolletje mentos omdat ik geen eten bij me had, yumeehhh!



Die avond had ik nog hockeytraining. Naja, we deden een wedstrijd die we 5-0 hadden gewonnen. Dat was ook de wedstrijd waar ik door me enkel ging. Echt, het deed zo'n pijn. Ik had wel nog een hele helft door gespeeld, maar de tweede helft heb ik helemaal niet gespeeld. Ik mocht toen fluiten. Maar dat doe ik ook niet meer!


Yaayy! Woensdag was het eindelijk zo ver. We gaan naar Lille! Daar komen morgen alle foto's van, dus die houden jullie nog tegoed. Ik ging samen met Lotte en Daphne de speurtocht doen. Hier zie je mij met Lotte samen in de bus op de terug weg. Eerst waren we rustig, toen super hyper en daarna weer rustig. Die drie uur is zo voorbij gevlogen, we hadden super veel lol! :D

In de bus! Alweer. Dit keer was het op de heen weg. Op de bovenste foto zie je Frankrijk en op de onderste foto kun je de Capelse Brug zien. Naja, zo heet het daar dan. 

In Lille gingen we ook even middag eten. We wisten niet wat er op de menu kaart stond dus we bestelde allemaal hetzelfde. Het was een panini met kaas en 'kerry'. De kerry bleek dus kip kerrie te zijn, wat ik normaal  niet zo lekker vind. Maar dit was wel echt lekker! Een panini met gesmolten kaas en kip kerrie is yumiiee!


Héhé, dan na zo'n hele dag naar Frankrijk te zijn geweest is het wel fijn om weer thuis te zijn. Ik had ook nog eens last van mijn voet want ik was dinsdag door mijn voet gegaan bij hockey. Hij is gekneusd of zoiets, ik was bijna niet mee gegaan naar Lille!


En dan zoals altijd; s'ochtends de volg van Masha bekijken. Ik vind die vlogs echt heel erg leuk om te zien. Ik twijfel erover om in de vakantie ook te gaan vloggen, voor maar een week ofzo. Wat denken jullie daarvan?


Het was een luie Donderdag. Ik deed een trainingsbroek aan en een sweater. Heerlijk! Die dag heb ik lekker geblogd, om half 10 kwam ik pas uit bed. Dat is best wel laat voor mij. 


Dit hoesje had ik in Frankrijk gekocht! Hij kwam van de Claire's. Ik had een nieuw hoesje nodig want ik vond dat flap ding echt niet leuk. Met deze ben ik super blij. Hij kostte wel €9,99 , mar dan heb ik wel voor een tijdje een goed hoesje!

De nieuwe nagellak bak had ik een week geleden geverfd, dus daar konden ook weer nagellakjes in. Ik heb alles weer helemaal opnieuw ingedeeld en het ziet er super netjes uit, yeah!

 Dit is hoe de witte bak er uiteindelijk uit zag! Niet alles is vol omdat ik het wel netjes wilde houden. Ik vind het er wel leuk uit zien!


Daarna maakte ik een nailart. Ook maakte ik een nieuwe twitter header en ik schreef nog wat bloposts. Onder andere een nagel turtorial en de diary van deze week. 

Hmmm! Mijn moeder haalde super lekkere broodjes bij de Lidl. Ze waren echt heel erg vers en knapperig. Yumyumyumm!


Ik had een keer met Harm was pompoen plantjes gepland. Ze worden echt al heel erg groot, super cool! :D



Wat voor blogposts vinden jullie het leukste? Dat was dan alweer mijn week! Vrijdag heb ik geen foto's gemaakt omdat ik toen aan het vloggen was, dus daar kan je nog een filmpje over online zien komen. Ik hoop dat je het leuk vond!

Hoe was jou week?

Love, Maaike









© Sjabloon NiceNailss 2014