Favoriete YouTube Kanalen



Op YouTube heb je onder andere muziek, waar bloggers wel eens een blogpost over maken. Maar hoe leuk is het nou om je favoriete YouTubers op YouTube te delen? Vandaag deel ik die met jullie want ik heb heel erg veel leuke, originele YouTubers op YouTube ontdekt, die jij ook zeker leuk gaat vinden. Lees snel verder als je ze te weten wilt komen!





Girlsworld Problems
Heb je het over de Kolster tweeling? Dan heb je het juist! Deze tweeling maakt allerlei sketches over meiden. Bijvoorbeeld met je avond routine, valentijnsdag.. Dat doen ze allemaal op een hele grappige manier, en heel erg leuk. Ik zou zeker een kijkje nemen, want ik weet zeker dat je het leuk zult vinden!



Alwaysxbeyourself
Sabrina maakt allemaal lifestyle filmpjes, over van alles. Ik volg haar sinds kort en alle onderwerpen die ze in haar filmpjes doet zijn echt heel leuk. Zij is zeker van mij een favoriet en ze heeft ook nog eens een beetje humor. Ik weet zeker dat dit account ook iets voor jou is!




Brooklyn & Bailey
Dit is weer een tweeling. Zij behandelen DIY's, maar ook dingen die je in het dagelijks leven kan tegen komen. Elke zondag komt er een video online. Er was laatst een video over hoe je je lenzen in en uit kan doen, natuurlijk wel in het Amerikaans, dus daar leer je ook nog eens iets van. Ik zeg doen, want het zijn super leuke meiden!




Anneorshine
Deze vrouw is al wat ouder dan alle andere YouTubers, maar zij is ook heel erg tof. Ze maakt elke zondag een hele coole DIY. Hier zie je een mooi Prada bord, en vorige week had je bijvoorbeeld hoe je zelf 'diamant zeepjes' kan maken. Het zijn misschien niet helemaal DIY's die je zelf kan maken, maar de filmpjes zijn echt heel leuk om te zien. 



CuteGirlsHairstyles
Mindy, een volwassen vrouw, is ontzettend goed in het haren doen van haar kinderen. Op de foto links zie je Brooklyn, die samen met haar zusje Brooklyn en Bailey doet. Maar goed, Mindy maakt allemaal video's over haar, waar je echt wat aan hebt. Ze zijn super creatief en niet heel erg moeilijk, zeker waard om even te abonneren want dit is écht een leuk account!



Dylan Haegens
Dit is een Nederlandse YouTuber, heel anders dan de andere YouTubers die ik in dit artikel behandel. Naja, Dylan maakt hele leuke filmpjes. Tegenwoordig over de top 10 van heel erg veel rare dingen. Ik vind het echt super grappige filmpjes. Dus als je daarvan houdt, is dit wel een kanaal voor jou!



Anne Dekker x
Anne, is een meisje waar ik wel eens contact mee heb. Ze maakte regelmatig filmpjes maar heeft ze allemaal verwijderd, behalve deze. Haar filmpjes zijn echt heel erg leuk, dus daar moet je zeker ook een kijkje op nemen. Jammer genoeg upload ze veel minder de laatste tijd, ik hoop dat dat nog meer gaat worden!



Cutepolish
Wie kent haar tegenwoordig niet? Ze maakt ongeveer elke week een nailart die ze in hele duidelijke stappen uit legt, die niet al te moeilijk zijn. Ik vind de nailarts die ze maakt echt heel erg tof, en die kan jij ook maken, dat weet ik zeker. Dit account is echt het beste van het beste, waar je écht op moet abonneren!


En dat waren al mijn favoriete YouTubers. Ik kijk altijd de filmpjes die ze uploaden, met veel plezier. Ik weet zeker dat jij alle filmpjes die ze uploaden ook heel erg leuk vind. Dan hoop ik dat je het leuk vond om zoiets te zien, zoals ik nu online zette. Het is tenminste wat anders dan een Music Of The Moment, want ik vind dat meestal niet zulke leuke artikelen.

Wat zijn jouw favoriete kanalen? Laat het achter in de comments!

Liefs,
Maaike.








© Sjabloon NiceNailss 2014