Photo Diary NiceNailss #11





















Deze week was weer leuk. Eindelijk geen toetsweek meer en Donderdag waren we super vroeg uit. Ook was mijn broertje én mijn zusje jarig waar we de verjaardag van vierden. Kortom; veel foto's weer om te laten zien. Vandaag laat ik jullie zien wat ik deze week heb gedaan in een hoop foto's, veel plezier! - sorry trouwens dat de tekst zo raar onder de foto staat, dat ligt aan blogger. Ik heb geen idee hoe ik dit kan verhelpen! - 





Zaterdag moest ik hockeyen, en ik keek ook bij de wedstrijd van mijn broertje. Helaas had ik met 2-0 verloren en hij ook met zo'n uitslag. Het was wel echt superlekker weer die dag. 



S'avonds was het iets van 'world hour' en dan nog iets erachter. Dat betekend dat van half negen tot half tien de lichten uit gaan. Wij deden kaasjes aan. Het was best wel knus die avond en ik snapchatte samen met Femke en Jelle. We sturen hele rare foto's naar elkaar, haha. 




Zondag was het heer-lijk weer. Ik vond het leuk wat mooie foto's te maken, niet eens met een speciale camera ofzo. Ook waren we met ons gezin die middag gaan wandelen waar je al een foto artikel van hebt kunnen zien. 




Yummeh! S'avonds aten we heel lekker. Aardappeltjes met vlees en komkommer en patat en stokbrood. Het was ontzettend lekker. Als toetje namen we een ijsje, dat past wel bij dat goede weer. 



Maandag moest ik weer naar school. Het was de bedoeling om met deze foto ook mijn schoenen erop te zetten, maar dat lukte niet. Ik ben trouwens super blij met mijn nieuwe schoenen, je hebt ze al op instagram kunnen zien. Er komt nog een leuke shoplog over!



Toen ik s'middags naar huis fietste was het ook heel erg lekker weer. Kijk die bloemetjes aan de linkerkant, daar wordt ik zo blij van!



Eenmaal thuis aangekomen lekker chillen in de zon. Daarna ging ik naar boven om huiswerk enzo te doen. Ook schreef ik weer een stukje van deze diary. 


Yeah! Deze week haalde ik de 400 abonnees op YouTube en ze stijgen nu heel erg. Elke dag krijg ik er wel 1 of 2 bij en dat heb ik nog nooit gehad. Ik hoop dat we snel de 1000 halen! 


Na school maakte ik ook mijn huiswerk. Hier zie je wiskunde. We mogen leuk met tan, cos en sin gaan rekenen. Yeah! Echt superleuk. Eigenlijk niet, haha. Maar je haalt het snel door de war. 

Die avond ging ik samen met Harm een rondje om waterwijk skelteren. Ik zat ook wel achter het stuur te trappen, niet dat jullie denken dat ik Harm alles laat doen, haha. Het was echt super lekker weer en heel erg gezellig. 

Daarna douchte ik en ik kon gewoon nog buiten zitten. Mijn ballerina's had ik daar aan en mijn pyjama, met strikjes!

Op een dag kwam ik weer thuis van school en toen kreeg je mooie schaduw op de bank. Ik vind het er echt tof uit zien. Dat was een reden voor een foto. Ik maak de laatste tijd trouwens heel erg veel foto's. Zo komen we bij een lekker lange diary, en is het een lang artikel op zaterdag!


S'avonds keek ik nog TV. 


Op 2 April was Harm jarig. Hij werd zeven jaar en heeft hele leuke dingen gekregen. Onder andere een bal met een angry birds varkentje erop. 


Harm trakteerde op school een heel leger met paashazen, wat hij tot nu toe volgens mij elk jaar heeft gedaan. Ik vond het er wel heel erg grappig uit zien, echt een leger. 

Op de fiets naar huis. Het was weer zo'n lekker weertje en ik kon mijn nieuwe jasje aan. Daar kom nog een shoplog over volgende week. Soms vind ik het wel lastig om echt elke vrijdag een video online te zetten, het liefste zet ik er veel meer online. Maar dan loop je weer het risico dat je dan twee weken lang niets online zet. Ik hou het wel zo, want misschien heb ik straks geen tijd of zoiets om een filmpje te maken omdat ik er teveel online zou zet\tten. 

S'middags keek ik een filmpje op YouTube en ik was met mijn nagels bezig. Dit was maincraft, dat kijk ik niet heel erg vaak. Eigenlijk alleen als er geen andere echt leuke filmpjes zijn. 

Die avond ontving ik een pakketje van Skinpharma waar nog een review over online komt. Er zat een ding in waar ik helemaal geen last van heb; namelijk een set voor kalk nagels. Die heb ik niet nodig! Daar zal ik ook geen review over schrijven en ook niet verloten denk ik. Want waarschijnlijk hebben jullie ook niet zulk soort problemen, toch?

@school! We zaten lekker tegen het raam aan op de bankjes. De zon in je rug en een warme bibs. Onze bankjes hebben namelijk een verwarming erin zitten. In de winter is dat super lekker want dan kan je op die manier goed weer opwarmen. 


Bij Scheikunde. De halve les hebben we niks gedaan. We bespraken namelijk de toets en onze docente begon niet met een nieuw hoofdstuk. Iedereen deed wat voor zichzelf en ik greep mijn kans om een foto voor de diary te maken. 


Yum! Omdat Harm jarig was mochten we een Donut s'avonds. Ik kwam toen net terug van hockeyen, dan is zo'n donut wel lekker :D 


En toen kwam ik weer thuis van school. Dit was Donderdag, we waren al om kwart voor twaalf uit. Die middag ging ik samen met een vriendin foto's maken, wat echt super leuk was. Ze vond het ook heel leuk om met zo'n 'grote camera' foto te maken. Gelukkig maar! Want ik wist niet of ze het wel leuk zou vinden, de foto's zijn trouwens heel mooi geworden. 





En dit was gisteren. Mijn zusje was vrijdag jarig, ze werd 12. In April zijn er altijd heel erg veel verjaardagen, dus dat zal je nog wel langs zien komen in de diary's van deze maand. Daarmee sluit ik deze diary weer af, want dat was mijn weer alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om zoveel foto's te zien, want ik doe er erg mijn best op om een lekker lange diary voor jullie klaar te zetten.

Wat heb jij deze week gedaan? Nog leuke dingen?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014