Maaike's Diary #25

Het is zondag, woops. De diary komt normaal op zaterdag online, maar ik wilde graag de vlogs van de tienertour achter elkaar online laten komen. Dus daarom vandaag een Diary. Deze week was best leuk. Ik heb niet heel erg veel gedaan. Oefenen met fietsen voor volgend jaar, tienertour. Yay.




 Woensdag, lekker tv kijken. Helaas was het wel voetbal, wat bijna elke avond is. Wat ik dan doe is mijn laptop erbij pakken en dingen voor mezelf doen!



Donderdag gingen we naar Jeugd Vakantie Land. Daar hebben Femke en ik van die dingen laten maken met je naam erop. Ik had er ook eentje voor Lotte en Vera laten maken! We verveelden ons trouwens best lang die dag.. 


 En dan vrijdag; eindelijk. Amsterdam! Met Lotte voor het eerst de trein in, samen. We zijn lekker een dagje Amsterdam in gegaan, dat heb je natuurlijk al lang kunnen zien in een vlog. Volgend jaar gaan we weer!


Zaterdag ging ik samen met mijn ouders en Harm oefenen om naar school te fietsen. Het is een dikke 9 kilometer fietsen en dat is dan alleen heen. Meh. Het leuke was dat we daar wel een ijsje haalden maar dat doen we natuurlijk ook niet elke dag!

 En dan s'avonds lekker op de bank, luieren. Volgens mij kijken we hier Holland Got Talent, ik vind dat altijd erg leuk! Alleen ik vind het soms wel heel erg zielig voor die mensen die dan heel erg hun best doen en dat ze dan worden afgekraakt door Gordan..

Wat ik vaak deed deze week, is lekker op mijn bed zitten en dingen achter mijn laptop voor mezelf doen. Het was die dag zondag en we gingen niet naar de kerk; heerlijk lang in je bed blijven liggen. 

Bij de koffie smoeltjes. Die hadden we echt heel lang geleden gegeten en nu eindelijk hadden we ze weer. Thanks Makro. 

Ook haalden we die zondag een ijsje - alweer - en ik weet nu even echt niet meer waar we heen gingen of wat we hadden gedaan. 

 En die avond keken we de film 'Noah'. Mijn ouders zeiden dat het een leuke/goede film was, maar zij hadden 'm ook nog niet gezien. Nadat we hem hadden gezien bleek hij niet heel erg leuk te zijn, als je het verhaal kent is het echt heel anders en heel nep!




Maandag ging ik samen met Lotte naar Groningen en die dinsdag naar Enschede en Apeldoorn. Het was echt ontzettend leuk!


 En toen moest ik woensdag ochtend om 10 uur weer bij de fietsenmaker staan. Even een beurt voordat ik naar school ga, dus dat was wel handig. 


Donderdag middag keek ik even tv. 

 Daarna had ik ineens zin om water te verven. Ik vind dat hij wel mooi is gelukt, maar ook weer niet. Ten eerste is de foto echt mega lelijk en daardoor zie je het niet goed. Ten tweede moet ik er nog maar goed op oefenen!





S'avonds. Wauw. Mooi. Ik postte gelijk een foto op instagram want zoiets mag je natuurlijk niet missen. Van die mooie suikerspin wolken. Wauwie. 








© Sjabloon NiceNailss 2014