Naked 3


Als je Naked hoort, denk je aan duur. Niet bepaald goedkoop. Dat vind ik ook, of je moet er zo veel voor over hebben. Pas heb ik via de mail contact gehad met Fresh Watervalley, ik mocht een product uitkiezen op hun website. Na even zoeken heb ik mijn favoriet gevonden; Naked 3. Dat is iets wat iedereen wel wilt. Vandaag review ik 'm!




Urban Decay is een merk dat niet heel erg bekend bij mij was. Oké, ik heb er wel eens van gehoord op andere blogs, maar meer? Ik ben het nog nooit tegengekomen in een winkel, alleen in Cannes. Maar ik neem aan dat er daar niet bergen Nederlanders komen. 



Maar wauw, dit is wel echt een heel mooi palette. Ik vind het er echt heel erg luxe uit zien. Het doosje is gemaakt van metaal, niet van karton of andere materialen. Er zat nog wel een ander doosje omheen waar nog een sample bij zat. 


En de kleuren. Ik had eigenlijk verwacht dat er meer matte kleuren in zaten, maar dat bleek dus niet. Dat vond ik wel jammer, maar niet erg natuurlijk. Ik heb al erg veel matte kleuren dus wat glitter is wel mooi. Toen ik mijn eerste look maakte met deze kleuren, merkte ik dat de meeste glitter kleuren overspray hadden, jammer! - overspray is dat het lijkt alsof de hele kleur oogschaduw zo is zoals het eruit ziet, maar alleen het bovenste laagje blijkt zo te zijn. - 

Eerlijk gezegd, viel het pigment me een beetje tegen. De donkerdere kleuren zijn onwijs mooi, de hele lichte ook. Maar de tweede, derde en zesde kan je wel vergeten. Dat zijn kleuren met overspray, die dus mooier lijken dan ze eigenlijk zijn. Dat vind ik mega jammer, want dan heb je ook minder om op te smeren. Dan kan je het alleen als glitter gebruiken. 






Ook zat er een kwastje bij het palette. Die vind ik echt heel fijn! Je kan er goed je oogschaduw mee aan brengen en het voelt super zacht aan. Het design van het kwastje vind ik ook heel mooi, dus daar ben ik erg blij mee! 




Conclusie? Het kan ermee door. Ik had er veel meer van verwacht, dan dat het eigenijk is. Ik zou het niet uitgeven voor zo veel geld. Maar als je het geld ervoor hebt is het leuk om 'm te hebben. Je kan er wel hele mooie looks mee maken en hij werkt erg fijn. Een beetje fall-out, jammer, maar je kan niet overal een punt van maken! 

- Te koop bij o.a. Fresh Watervalley voor €69,- - 

Zou jij dit palette kopen? Wat vind je ervan?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014