Maaike's Diary #23


Wow, het is best wel lang geleden voordat de Maaike's Diary online kwam. Volgens mij was de vorige een maand geleden! Maar goed, het is nog vakantie (en de komende 2 weken ook nog :D) en we hebben leuke dingen gedaan met ons gezin. Naja, mijn vader moest werken, maar met mijn moeder en broertje/zusje heb ik veel leuke dingen gedaan!































We kwamen op woensdag avond thuis. Donderdag avond ontbeten we met z'n alle. We hadden broodjes gebakken, yum!

 Daarna gingen we op de koffie bij mijn oom omdat mijn tante jarig was.



Die middag gingen we kado's kopen voor mijn moeder. Want die vierde de 8e haar verjaardag. 

Thuis keek ik nog even tv.

 En daarna ging ik naar mijn tante weer toe, want ik ging op mijn neefje passen. Het ging echt heel goed!


 En mijn moeder vierde haar verjaardag! We gingen rond half 11 naar bed. :)

 En de dag daarna gingen we naar mijn tante op bezoek!

 En daarna gingen we even naar de Top Shelf, waar je ook al een shoplog van kunnen zien!

 En s'avonds pizza en tv kijken, yeaahh!






Ook gingen we nog naar Jeugd Vakantie Land, dat was inmiddels de volgende dag. Het is daar wel leuk, maar de meeste dingen werden wel een beetje kinderachtig. 

En s'avonds skypte ik met Lotteee!

Die dag erna waren we nog gaan bowlen, dat was volgens mij op dinsdag!

 Daarna even tv kijken en ik maakte op de computer van mijn moeder een nieuwe banner op YouTube. 

Het resultaat, ik ben er echt blij meeeee!

 De volgende dag had ik met Lotte afgesproken. Om 12 uur bij het kruispunt, Lotte was iets later maar ik zat lekker in het zonnetje. Geen probleem! Dat was alweer de diary voor deze week, ik hoop dat je het leuk vond om te zien, na een lange tijd!

Wat heb jij deze week gedaan? Ook zo lekker genoten van de vakantie?

Liefs,
Maaike











© Sjabloon NiceNailss 2014