YouTube




Als je mijn YouTube kanaal via YouTube zelf volgt, heb je wel gemerkt dat er een paar kleine dingetjes zijn veranderd op mijn kanaal. Daar wil ik het in deze post over gaan hebben. Naja, niet alleen over dat maar ook gewoon om de dingen die om YouTube heen gebeuren enzo. 



Als eerste, iets waar ik echt héél, maar dan ook héél blij mee ben; MIJN BANNER! Ik zat ongeveer 3/4 dagen geleden achter de computer van mijn moeder. Ik moest en zou een nieuwe banner maken. Door anderen laten doen? Neh. Dan kan je nooit echt iets krijgen wat je zelf wilt. Maar ik had al een idee in mijn hoofd. Water verf spetters die je erop ziet met nog een achtergrond. Ook een foto rechts en met NiceNailss erop. Tadaaa! 

Mijn moeder heeft dus op haar iMac Fotoshop. G*d dank, wat ben ik blij met dat programma. Ik wist eerst echt niet hoe je dat moest gebruiken enzo, maar nadat mijn moeder het een en ander had uitgelegd ging het helemaal goed. Ik wist de basis en ik ben er echt super super super blij mee! Het is nog best wel simpel om te maken, eigenlijk! 

Daarnaast, gaat het ook heel goed met YouTube. Ik heb bijna - naja, bijna? Nog zo een kleine 200 nu ik dit typ - 1.000 abonnees. WHUT? Dat vind ik echt zo, veel! Het is natuurlijk nog lang niet zo ver, maar ik wil mijn kanaal op alle punten verbeteren. Goed muziekjes op de achtergrond, een Maaike die gewoon in de camera kijkt dan in het schermpje, meer verschillende video's - dus ook de nailart video's een beetje erin doen - en natuurlijk een hele mooie layout en kwaliteit. 

Wat heb ik nog meer te zeggen? Alles vind ik perfect gaan, maar alleen mijn profielfoto op YouTube wilt niet meewerken. Ik weet niet goed welke foto ik daar moet plaatsen. Ik schrijf dit artikel nu echt in volle enthousiastme, want ik ben zo zo zo mega blij. Morgen, nu ik dit typ ga ik naar Lotte en dan gaan we ook hele leuke video's enzo opnemen. Ik denk dat we ook foto's gaan maken en nog veel meer leuke dingen doen, terwijl mijn ouders naar buren zijn op hun vakantie adres. <3

Dat was alles wat ik dan even wilde zeggen. Alles gaat echt super! Ik hoop dat het met jullie ook zo goed gaat als hoe het met mij gaat. Wat echt heel tof is, vind ik dat je andere video's kan opnemen met YouTubers. Ohja, daarnaast, erger ik me een beetje aan Mediakraft. Ik vind het niet eerlijk dat ik niet bij hun erbij mag als ik gewoon aan alles eisen voldoe. Oké, ik heb geen Google, dus geen inkomsten. Daar gaat alles om, waarschijnlijk. 

Wat vind jij van de header? Hoe vind jij mijn video's, heb je nog verbeter punten?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014