Update - HEMA Schriftjes & Treinen



Dit is een leuke vakantie, yay! Ik heb echt heel erg veel dingen gedaan, gewonnen? Yep! Ik ga verder in dit artikel alles vertellen, want ik wil het nog even een geheim houden, maar ik vind het onwijs tof wat ik heb gedaan en wat ik nog ga doen..






Ten eerste, waarschijnlijk weet je nog wel - hoop ik - dat ik pas een omroep plaatste of je wilde stemmen op mijn van de hema schriftjes. Je kon ze dus zelf ontwerpen en dan daar een foto van uploaden. Dat had ik dus ook gedaan en ik had echt overal gevraagd of ze op mij wilde stemmen. Ik had vantevoren alles gelezen, dus ik wist dat je een fiets kon winnen. Maar ik en een fiets winnen? Nee joh.

Ik had binnen, ongeveer 3 dagen iets van rond de 60 likes. De dag dat we naar Jeugd Vakantie Land gingen was het moment. We stonden in de rij te wachten - wat totaal een uur heeft geduurd, maarja - en ik was aan het w'appen met Julia en nog een paar andere meiden van bloggen enzo. Ik zag een mailtje binnen komen met 'HEMA Social blablabla'. Ik opende de mail en er stond; WE HAVE A WINNER'. Ik had dus een fiets gewonnen! WAT. 



Daar ben ik dus echt heel, heel erg blij mee. Ik heb er eigenlijk niet heel erg veel aan, dus ik heb 'm op marktplaats gezet. - want ik heb nog maar een half jaar een nieuwe fiets -. En daar kunnen mensen op bieden. Verdien ik er wat aan en kan ik iemand anders er weer blij mee maken!



En nu nog een update over het treinen. - btw, volgens mij zijn er de laatste tijd echt veel 'update' posts! - . Ik ga dus met Lotte 3 dagen treinen met de tienertour. We gaan op Vrijdag 22 Augustus naar Amsterdam, dus wie in Amsterdam dan is, stuur me een berichtje en wieweet kunnen we meeten :D. Dan gaan we die maandag en dinsdag nog naar Groningen en Maastricht, dus ja, als je me wilt ontmoeten mag je naar me toe komen :D - haha, ik heb geen idee waarom ik dit zeg want hoe groot is de kans nou dat een van jullie daar woont XD -

Dat was dan weer de update! Ik wilde dit allemaal eventjes met jullie delen, want ik moet het gewoon aan iemand kwijt en dat is voor mij een goede manier om dat op deze manier te doen. Het gewoon van me af schrijven, haha. 

Ga jij deze vakantie nog leuke dingen doen?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014