HEMA SchoolActie

Hi! Even een kleine update tussendoor. Ik doe mee aan de HEMA School Actie en ik wil echt heel erg graag winnen. Het gaat erom dat je de meeste stemmen haalt, en ik heb er op dit moment al meer dan 55. Je kan om de 24 uur stemmen, dus elke dag 1x. Dat doe ik bij mezelf ook. (Als je je telefoon op 3G zet kan je 1x stemmen en als je op een wifi zit kan je nog een keer stemmen) Meer stemkans dus! 

Ik zou het mega fijn vinden als jullie ook zouden willen stemmen op mij!
http://schoolactie.hema.nl/#
Als je op de link hierboven klikt, hoef je alleen nog op galerij te klikken (rechts boven in het scherm) en daarna op nummer 4 van de 4e pagina. Daar staat mijn creatie. Als we allemaal stemmen heb ik binnen no time heel veel stemmen :D 

Echt alvast super super super bedankt! 






© Sjabloon NiceNailss 2014