Mini Shoplog TopShelf


Vorige week ben ik bij mijn tante op bezoek geweest. Het was er leuk! Na dat, zijn we naar de Top Shelf gegaan. Eigenlijk alleen voor crocs voor Harm, maar er waren dus heel veel artikelen afgeprijsd enzo. Ze hadden hele leuke kleding en ik heb 2 shirtjes en een gaten broek mee genomen. Kijk je mee naar mijn aankopen?



Top Shelf, voor degene die het niet kent. Het is een soort sportwinkel met allemaal sport artikelen. Ze hebben er ook veel merk kleding, dus eigenlijk alles in één. Er was een heel rek met allemaal shirtjes waar iets van 30% of 40% of 50% :D 

Als eerste zag mijn moeder een zwart shirtje, maar ik vind zwart niet echt leuk. Ik zag daarna een shirtje met een papegaai erop, in het grijs. En mijn moeder zag een broek met gaten, in een kleinere maat dan die ik normaal neem. 



Laten we maar beginnen met de papegaai. Het is een vrij simpel shirtje. Dit shirtje staat niet echt boven de broek die ik daar ook kocht, dus ik zal bij de outfit daar een andere broek onder dragen. Ik vind het een erg leuk, basicall shirtje!





Daarnaast had ik nog een ander shirtje. Daar staat 'black' op. Onder dat shirtje moet je wel een hemdje dragen. Helaas was hij misschien iets te groot, achteraf. Maarja. Ik stop nu veel van het shirtje in mijn broek, dus dat is lekker simpel.  Ik vind dit shirtje echt heeeel erg leuk! 



En dan als laatste de broek. Helaas heb ik hier geen foto van toen hij nog helemaal nieuw was, want de draadjes van de gaten zijn gebroken en dat vind ik heel erg jammer. Maar het is niet mega erg, want het hoort er wel bij. Achteraf zie je ook heel erg de lapjes die achter de gaten zitten, en daar baal ik wel van. Maar voor de rest vind ik het een hele leuke broek!

Wat vind jij van de kleding? 

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014