Review: Mooi Mobiel

Van hoesje naar hoesje, iedere keer op een markt of een webshop zie je andere. Leukere, handigere, mooiere, betere.. Er is geen eind aan te maken. Ik kreeg zo ongeveer 2 weken geleden een leuke email van Mooi Mobiel. Ze vroegen mij of ik een review wilde schrijven, en daar zeg je natuurlijk geen nee tegen! Ik mocht een accessoire uitkiezen en een hoesje, heel leuk! Vandaag review ik die spulletjes voor jullie :D



 




Toen ik de pakketjes ontving, zat alles echt heel erg goed verpakt. Het was wel heel raar dat alles in 2 pakketjes zat en niet in 1. Naja, wat maakt het ook uit. Op de webshop zag ik dus een lens, en die kon je op je telefoon zetten. Dat stond op de accessoire pagina. Je kan daarmee mooie Macro - wazige achtergrond en de rest scherp - foto's maken en er zat nog een andere lens bij waar je Fish Eye - een heel rond, bol beeld - foto's mee kan maken. Ik was daar echt heel erg nieuwsgierig naar want dat leek me echt super vet. 



Eenmaal uit de verpakking zat dit erin. Je ziet links een zakje, en aan de voorkant ligt een lens en een lenskapje. En dat dingetje daarvoor is het slipje om alles op je telefoon te zetten.



Dit is het zakje wat erbij zat. Je kan het op deze manier alles handig en veilig meenemen, en alles past erin dus dat is wel heel fijn. Je moet natuurlijk niet hebben dat er binnen no-time een kras op je lens zit. 




En dit zijn de lenzen. Je kan ze door te draaien, op het clipje zetten. Op de onderste foto en dan rechts zie je de macro lens waar op de onderkant het beschermertje zit. Maar waar was ik nou het aller benieuwst naar? Of ze echt werken. Kan je wel van die mooiere foto's maken? 



Alleen Macro Lens 

Ik denk dat je hier hele mooie bokeh foto's mee kan maken. Want je krijg niets anders dan dit onscherpe beeld dus ik denk dat je dan wel van die bokeh dingetjes krijgt!

Macro Lens en Wide Lens 

Geen lens, gewoon mijn iPhone lens

Ik heb niet hem er helemaal goed op gezet, maar hij zoomt een beetje uit en zorgt dat je meer kan zien dan normaal. Je zou dus met een selfie op video meer mensen in beeld kunnen brengen. 

Fish Eye Lens 


Geen lens, gewoon mijn iPhone lens

Met deze vind ik het wel een heel erg verschil. Je ziet echt dat het Fish Eye is en dat hij heeeeel erg uitzoomt. Ik ga zeker deze lensjes mee naar Amsterdam nemen! - voor de vlog - 



Macro Lens en Wide Lens

Geen lens, gewoon mijn iPhone Lens


Maar als je deze lens op je telefoon zet, met hoesje, zie je heel erg een kringetje om je camera dus eigenlijk is het het beste om te fotograferen zonder hoesje om je telefoon. Het clipje heeft gewoon nog genoeg grip dus dat is het probleem niet!







Naast een accessoire mocht ik ook een telefoonhoesje - van de telefoonhoesjes pagina -uitkiezen. Nou vond ik niet dat ze hele leuke hoesjes hadden. Ik vind alles heel standaard qua hoesjes, want ik heb wel eens hippere hoesjes gezien. In tegendeel tot de accessoire's, want ik vond dat ze daar juist wél hele leuke dingen van hadden!


Het hoesje is vrij simpel, een leuk patroontje, met een magneetje dicht en open, unlock screen en geen kaartjes houder. Het hoesje vind ik echt heel handig, al ben ik niet heel erg fan van het patroontje dat erop zit. Mijn moeder daarentegen wel, haha. Het hoesje heeft een klein beetje reliëf en er zitten een klein beetje glittertjes in, als je goed kijkt. 

Wat ik nu toch zo fijn vind aan dat hoesje, als je gebeld wordt kan je zien door wie je wordt gebeld, dat verschijnt dan bij de tijd. En als je diegene wilt opnemen, kan je gewoon swipen en dat is op de plek waar je normaal swipet om te ontgrendelen. Ik vind het geniaal bedacht en je kan de tijd daardoor ook nog is heel goed zien!

 Per bestelling kreeg je twee pennen erbij. Die kan je gebruiken op je telefoon om hem niet vies te maken en als pen om gewoon mee te schrijven. Had ik het geluk dat het twee pakjes waren dus 4 pennen! Ik heb er 1 zelf gehouden en de rest aan mijn broertjes en zusje gegeven. Maar je krijgt dus per bestelling 2 pennen gratis!











Dat was dan de review van Mooi Mobiel! Wil je in één keer op de page zijn van de door mij gekozen producten? Klik dan hier voor de lens en hier voor het hoesje! En heb je deze review nu gelezen en wil je ook graag wat bestellen? Doe dat dan met korting! Als je de Facebook - Pagina liked van Mooi Mobiel krijg je een gratis kortingscode!

Wat vind jij van de producten die ik mocht reviewen? Wat vind jij ervan?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014