Maaike's Diary #24



Whut, ik vind deze weken zo snel gaan. Ik heb het idee alsof ik pas gister de vorige diary heb geschreven. Maargoed, ookal is het vakantie ben ik vergeten wat foto's te maken, ik heb er wel een paar, maar niet zo veel dan normaal. Ik heb er op sommige moment wel aan gedacht maar dan vergeet je het later weer. Kijk je mee naar mijn week?




Vrijdag middag, toen begon deze Diary. Samen met Harm, Femke en nog een ander broertje, gingen we naar Monkey Town. Een soort heel groot klimparadijs voor kleine kinderen. haha, niet echt meer voor mij maar het was best leuk om mee te gaan!

S'avonds keken we tv. Helaas was er voetbal op. Ik vind voetbal altijd heel saai, zeker als het voor een wedstrijd is ofzo. Ik pak dan gewoon mijn telefoon erbij of iets dergelijks. Volgens mij deed ik deze avond samen met Femke Minecraft. Spelen jullie dat ook?

 Oeps, deze selfie is mislukt. Maarja, we gingen de volgende dag varen. Waar? Volgens mij op de Vinkeveense Plassen. Wat een naam. Ondanks dat was het een mega gezellige dag met ons gezin!

Zondag waren we naar mijn Oma geweest, maar daar had ik geen foto gemaakt. Maandag zijn we naar de kapper gegaan. Femke heeft haar haar helemaal kort geknipt en het is heel leuk geworden. 

 Daarna gingen we naar een behang zaak waar mijn moeder wilde kijken. Femke en ik bleven in de auto zitten en ik postte mijn schoenen op instagram :D

 S'avonds keken we tv. Ik denk dat we toen de Schilpadjongen documentaire keken, en ik vond dat echt zielig. Maar het kan ook zijn dat we dat op een andere dag hadden gekeken dan deze. 

De volgende ochtend moesten we alweer vroeg bij de volgende bestemming zijn; Ortho! Femke ging naar de orthodontist om 10 uur al, wauw. Lekker vroeg op XD

 En daarna in de auto. We waren eerst naar professor plons geweest in Rotterdam en dat was eigenlijk vooral voor Harm. Ik stelde voor om naar de film te gaan en dat leek mijn moeder ook wel een goed idee!

 Yes! Ik ging naar TFIOS. Ik vind de film echt heel erg goed. Soms heb ik wel wat traantjes weg gepiekt, want ik vond het zo, zo zielig. Het is wel een hele mooie film maar ook heel erg verdrietig. Iedereen zou deze film moeten zien!

 En dat was dinsdag alweer, dit is woensdag. We waren onderweg naar de Makro. Dat was trouwens al s'middags. Ik had s'ochtends wat gedaan op mijn laptop en had samen met mijn broertjes/zusje Minecraft gespeeld :D



Bij de Makro! Nadat we daar klaar waren hadden we een ijsje gehaald - eigenlijk had ik daar juist een foto van moeten maken - en ik had smurf en banaan. Yumiieee!

Dit was dan alweer de Diary voor deze week. Sorry, dat hij loopt tot woensdag. Het is nu namelijk woensdag en morgen ga ik een hele dag weg naar Jeugd Vakantie Land, en daarna ga ik dus naar Amsterdam. De volgende diary zal daarom een stuk voller zijn, hoop ik!

Heb jij nog leuke dingen gedaan? Moet je alweer naar school?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014