Mijn Favoriete Blogs



Bron - Het is alweer een tijd geleden toen ik aan jullie mijn favoriete blogs liet zien. Eigenlijk lees ik niet heel erg veel blogs. En als ik ze lees, kijk ik meestal alleen plaatjes. Maar dat is niet bij alle blogs, ik lees ongeveer 2 blogs echt en de rest daar scroll ik een beetje doorheen. Kijk je mee naar mijn favoriete blogs?


xPatoir

Als eerste deze blog. Britt is het meisje achter de blog. Ik vind dat ze een hele mooie, inspirerende blog heeft. Ook vind ik haar schrijfstijl echt heel erg mooi. Ze kan goed verwoorden waar ze het over heeft en door haar persoonlijke artikelen weet je ook heel goed wie ze is. Ze is trouwens echt heel erg aardig! 


NailsByFML
Dan NailsByFML. Ik vind dat zij ook een hele mooie blog heeft. De Layout is lekker rustig en haar artikelen vind ik ook heel fijn om te lezen. Ze kan goed dingen reviewen en ze heeft een hele leuke blog. Ookal maakt ze haar foto's met haar telefoon maar dat de kwaliteit niet slechter, want ze doet het echt top!


NailNerdjess
Julia is met meisje achter NailNerdjess. Ik bekijk haar blog ook elke dag en ik vind dat zij ook een hele mooie blog heeft. Ze maakt ook hele mooie foto's en is goed met haar layout. Buiten de blog is ze ook een heel aardig meisje!


BeautyGloss 
En als laatste BeautyGloss. Ik vind de artikelen wat minder, maar ik vind de vlogs echt ontzettend leuk. Die kijk ik echt elke dag. Masha heeft wel een cool leven vind ik, gewoon lekker bloggen en editen. :D 

Dat waren al mijn favoriete blogs alweer! Het zijn er niet heel erg veel maar ik ben ook niet echt zo'n blog lezer. Ik vind het gewoon leuk om alles een beetje bij te houden maar het moeten er ook niet te veel zijn. 

Wat is jouw favoriete blog?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014