OOTD

Leuk dat je het vraagt. Ik weet het ook niet. Volgens mij is het heel lang geleden dat ik een OOTD plaatste. Dus, tja, vandaag heb ik een OOTD voor jullie! Ik heb de foto's helemaal zelf gemaakt, en dat was nog best wel een karweitje. Ik hoop trouwens dat jullie de titel van deze OOTD snappen ;)




Laten we beginnen met de schoenen. Ik draag, bijna zoals altijd, mijn All Stars. Niet heel bijzonder, maar de foto wel. Ik vind de foto hierboven zó mooi! Het licht valt heel erg mooi, hij is niet te donker en het gras heeft een hele mooie gloed. Daarom heb ik er ook een andere lettertype copyright overheen gedaan. Aaahh, ik vind 'm zo mooi! <3 


Dan mijn broek. Ik draag de broek die jullie pas in een shoplog konden zien van Top Shelf. Die broek draag ik best wel vaak en hij zit erg lekker. Daar kon ik helaas niet hele mooie foto's van maken. Trouwens, ik droeg ook een ketting met de 'M' erop, maar die ben ik vergeten te fotograferen.


Het shirt dat ik hier aan heb komt ook van de Top Shelf, uit dezelfde shoplog. Haha. Dit shirtje is best wel simpel. Er zit niet heel veel bijzonders aan ofzo. Ik draag hem voor een klein stukje in mijn broek, en dat vind ik wel wat leuker eruit zien!

En dat was dan de outfit! Ik hoop dat je het een leuke outfit vond om te zien :D Als je het trouwens leuk vind om meer outfit posts te zien, laat dat dan vooral achter in de comments want dan weet ik wat ik kan doen voor wat jullie leuk vinden!

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014