Boek Review: TFIOS



Ik denk dat heel veel van jullie 'm al kennen; The Fault In Our Stars. Ik kreeg dat boek voor mijn overgang van mijn ouders omdat ik al zo veel mensen erover had gehoord, hoe goed het was. Maar ik heb daar wel mijn eigen mening over, want zó goed? Nee, dat was het niet. Vind ik. Lees je mee naar mijn mening?

Twitter, Instagram, alles stond er vol van. Wát een geweldig boek dat dat scheen te zijn. Ik overtoog mijn moeder en ik kreeg dat boek, yay. Ik postte gelijk een foto op Instgram, eindelijk had ik 'm! Toen ik 'm had gekregen was ik er gelijk in begonnen en ik had 'm na een week of 2 al uit. Dat is best wel snel voor mijn doen!


Ik ga natuurlijk niet het hele boek vertellen, maar ik ga nu echt beginnen met wat ik ervan vond. Eigenlijk vond ik het boek helemaal niet zo geweldig, fantastisch en spetterend. Het was gewoon een boek en ik vond dat het niet extreem goed is geschreven ofzo. De gebeurtenissen die erin gebeuren, die zijn goed bedacht. Ik heb trouwens niet gehuild bij het boek, ik heb maar 1x gehuild - een traantje gelaten - dat was bij de film Wall-E. 


Maar ik geef dit boek niet zo'n hoge waardering als anderen doen. Het was leuk om te lezen, dat geef ik toe. Het is natuurlijk niet zo leuk dat er mensen overlijden, maar dat kan je wel zien aankomen. Eigenlijk, voor de mensen die dit boek wel hebben gelezen, had ik het einde helemaal niet zo verwacht. Je had het juist andersom verwacht, gehehe. Nu weten degene die het niet hebben gelezen waar het over gaat :P


Wil ik deze film zien? Jaa! Dat zeker. Ik vind het nog steeds gewoon leuk om de film te zien, dus misschien ga ik deze vakantie er nog wel heen of ik wacht tot hij op DVD verkrijgbaar is! Kortom, ik vind het een goed boek. Niet mega goed, maar gewoon, 'goed'. 

Heb jij TFIOS gelezen? Wat vind jij ervan?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014