15 Things That Make Me Happy



Je hebt  van die dingen, waar je gewoon spontaan om moet lachen. Dingen die je vrolijk maken, wanneer je een oppeppertje nodig hebt. Vandaag heb ik voor jullie een leuk lijstje samengesteld met 15 dingen die mijn blij maken!




1. Wanneer je baby filmpjes op Facebook ziet waar ze zo ontzettend schattig lachen, dan wordt ik echt blij van binnen.

2. Als er van een van mijn favoriete YouTubers een nieuw filmpje is!

3.  Wanneer ik eindelijk ook zomer vakantie heb, terwijl zo wat heel Nederland al op vakantie is.


4. Foto's van kittens <3 <3 <3 

5. Als je eindelijk een nacht weer heerlijk hebt geslapen.

6. Wanneer het heel heet is, en wanneer er dan zo'n lekker koel windje voorbij komt. 


7. Kwarktaart

8. Als een video echt heel erg goed is gelukt, dat ik hem zelf zo leuk vind dat ik het vantevoren wel 10x kijk. 

9. Wanneer je lekker de tijd hebt om te doen wat je leuk vind, zonder dat je verplichtingen hebt. 

10. Als je avondeten eet wat je die middag echt had gewild en het komt uit 

11. Een nieuwe, hele leuke afspeellijst op YouTube ontdekken


12. Lekker alleen shoppen. Dat klinkt misschien heel raar, maar ik vind het heerlijk. Je kan gewoon zelf kiezen waar je in wilt en waar niet, gewoon zo vrij als een vogel <3

13. Mijn Oma's en Opa's. Ik vind het heerlijk om ze weer een keertje te zien. 

14. Als ik voor mijzelf weer een mijlpaal heb bereikt op YouTube of op NiceNailss.nl

15. Wanneer ik hele lieve comments krijg op mijn blog of YouTube. 


En dat waren ze alweer! Misschien lijkt het heel weinig, maar ik vind het ook wel heel leuk om een soort serie hiervan te maken. Elke week een lijstje met 15 dingen die mijn blij maken, en dan iedere keer andere dingen.

Vaker zulk soort artikelen? What makes you happy?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014