Review - Baolishi Mascara



Eigenlijk stond voor vandaag geen artikel op de planning, omdat ik totaal geen inspiratie had.  Gisteren gingen mijn ouders naar een winkel voor nieuws behang. Femke en ik hadden geen zin om daar ook te kijken, dus we gingen naar een leuk winkelstraatje. Daar waren winkeltjes met allemaal dingen voor maar 1 euro! Zo ook deze mascara, die kon ik niet laten liggen. Kijk je mee naar mijn review?








En dit is 'm dan. Ik vind 'm nog erg mooi voor zo'n lage prijs! Op de voorkant staat alle informatie over de mascara. Daarnaast, vind ik het merk heel raar. Ik bedoel, wie noemt z'n merk nou 'Baolishi'? Oké, het was een soort Marokkaans winkeltje, maar dan hoeft het nog steeds niet die naam te hebben. Ik dwaal veel te veel af. Ik had het over de verpakking. Op de verpakking staat alle informatie; waterproef, vitamine E, volume en het blijft lang zitten. Klinkt goed!



Dan nog iets naast te lettertjes op de verpakking. Ik vind de verpakking best mooi. De kleuren passen mooi bij elkaar en de lettertypes vind ik ook heel leuk. De dop is niet simpel maar er zit nog een soort draaiing in en je kan 'm goed vasthouden. Helaas ziet het er niet heel lux uit, ik denk dat als ze een beetje matheid hadden toegevoegd het er een stuk mooier uit had gezien. 





De opzet om dit te kopen was het borsteltje. Ik heb nog nooit eerder zo'n borsteltje gezien en ik was er dus echt heel benieuwd naar. Het zijn erg dunne haartjes, en nog een best dik borsteltje van zichzelf. - vind je trouwens de foto hierboven ook zo mooi? Ik wel! - 



En dit is hoe het eruit ziet op je wimpers. Op de bovenste foto heb ik niks op mijn wimpers en de twee foto's daaronder wel. Ik vind de mascara echt goed! Hij zorgt dat je wimpertjes mooi uit elkaar gaan - gescheiden - en het geeft een prima volume. Ik had mijn wimpers hier niet gekruld!



Dus? Ik ben hier echt over te spreken. Hele lage prijs, mooie verpakking, goede kwaliteit; beter kan niet! Ik weet niet wat ik hier verder over kan zeggen, want het is gewoon mega goed! Ik weet niet waar je deze mascara kan kopen, het was gewoon een lokaal winkeltje in een winkelstraatje in Rotterdam ;)

Wat is jouw mening over de mascara? 

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014