The Beauty Blog Tag


Ik deed research op Google en ik kwam bij deze tag. Nog nooit van gehoord, de vragen spraken mij wel aan. Ik vond het leuke vragen en ik vond het wel weer tijd om is een tag in de vullen. Deze tag gaat niet zozeer over de blog zelf, maar over de blogger, veel plezier met lezen!



Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?
 Stijl. Dat vind ik eigenlijk wel jammer. Als je krullend haar hebt kan je het stijlen, maar als je stijl haar hebt kan je het krullen. Ik vind het wel leuker om haar te stijlen, naja, dat is makkelijker. Ik vind krullen altijd een heel gedoe, dus ik zou liever krullen hebben!

Verf je je haar zelf of bij de kapper?
 Ik heb mijn haar nog nooit geverfd, maar ik denk dat als ik het zou doen, dat ik het dan bij de kapper zou doen.

Draag je altijd make-up?
 Niet altijd. Ik heb soms wel eens dagen dat ik gewoon echt geen zin heb in make-up dus dan kom ik gewoon een hele week make-up loos naar school. Integendeel tot een andere week, want dan kom ik wel met make-up. Het ligt er eigenlijk gewoon aan!


Hoelang ben je bezig met make-up?
 Dat is een moeilijke vraag! Op een vakantie video staat dat ik toen ik ongeveer 7 jaar was al bezig was met nagellak. Maar toen nog niet echt met make-up. Vanaf groep acht droeg ik mascara. 

Wat doe je eerst; je gezicht of je ogen?
 Ten eerste doe ik niks met mijn gezicht. Ik heb geen puistjes of lelijke dingen die ik wil bedekken. Als ik die wel zou hebben, dan zou ik die niet bedekken want daar word het alleen maar erger door en dan moet je dat ook blijven doen. Dus eerst mij ogen, want daar doe ik eigelijk alles mee!

Hoevaak lak je je nagels?
 Vroeger lakte ik heel veel mijn nagels. Nu niet heel erg veel meer omdat ik er niet echt zin in heb. Of het moet voor een speciale gelegenheid zijn, of ik moet er gewoon genoeg tijd voor hebben. Ik denk dat ik het ongeveer 1 keer per week doe. 


Lak je je teennagels ook in de winter?
 Dat zou ik niet weten. Ik lak wel vaak de tenen van mijn moeder, maar niet echt mijn eigen tenen. Nu ik deze vraag lees; mijn tenen hebben weer een beurtje nodig, ze zien er echt niet meer uit!

Wat is je favoriete parfum?
 PlayBoy - Play It Rock. Ik heb maar 1 parfum en dat is die. Ik vind die wel heel lekker ruiken ookal gebruik ik hem niet elke dag. Ik zie soms mensen die parfum als deo gebruiken, haha XD

Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
 Via twitter. Ik heet op twitter @Nice_Nailss en daar is mijn blog ook naar 'vernoemd'. Het leek me een beetje raar om ineens een andere blog naam te doen dan twitter, terwijl je twitter bij je blog hoort. 


Lees je de comments op de artikelen?
 Jaaaaa! Ik lees ze allemaal. Stuk voor stuk. Ik reageer op de meeste comments als er bijvoorbeeld een vraag in staat of als het echt een hele lieve of leuke comment is. Ik krijg ze allemaal binnen via de mail en ik sla er geen eentje over!


Dat was dan weer de tag! Je mag deze tag gerust overnemen op je eigen blog. Ik tag bij deze tag de volgende andere bloggers; Julia, Britt en NailsByFML! Ik zou het heel leuk vinden als jullie deze tag overnemen op je blog!

Wat is jouw favoriete parfum?

Love,
Maaike








© Sjabloon NiceNailss 2014