How To: Met Je Verkeerde Hand Lakken



Een nailart is soms zo mooi gelukt, dat je weet dat je hem er lang op laat zitten. Dan moet je andere hand op z'n minst ook een kleurtje krijgen. Maar hoe doe je dat het beste met je foute hand? Voor mij is het altijd een enorme klus, want ik ben daar ook niet het sterkste in!


Leunen
 Wat je het beste kan doen, is leunen. De hand waarmee je je nagel lakt, bij mij is mijn foute hand links. Je legt die zegmaar op de zijkant van je hand op tafel, dus dan heb je minder kans dat je veel beweegt en dat er nagellak op je huid komt.

Stil houden
 Iets wat je volgens mij echt niet moet doen, is je hand niet op de tafel leggen. De hand die je gaat lakken moet je echt op tafel leggen. Waarom? Omdat die hand ook trilt. Ik vind het al best lastig om ze echt helemaal stil te houden als ie op de tafel ligt. Als ik nagels van andere mensen lak heb ik ook het liefst dat ze alles gewoon op de tafel houden. 


Voor Nailart
Wanneer je ook graag je andere hand wilt nailarten, heb ik daar nog wat tips voor. Ten eerste voor een streepje. Ik zou de striper waarmee je het doet gewoon stil houden. Dan zou ik je vinger een rondje draaien zodat je gewoon een recht streepje krijgt.

Voor een stipje heb ik niet heel erg veel tips. Gewoon goed kijken waar het stipje moet komen en niet zorgen dat je hand gaat trillen, precies als je het stipje wilt zetten. Ook moet je niet te hard drukken, want dan mislukt je stipje natuurlijk. 

Rondje. Een rondje zou ik niet in één keer doen. Wat ik zou doen is; eerst vier stipjes zetten op je nagel. Die stipjes moeten natuurlijk wel in de vorm van een rondje. Die stipjes moeten wel heel onopvallend zijn, want anders zie je die stipjes straks door je rondje heen. Maargoed, dan kan je dus per stukje de stipjes met elkaar verbinden. 


En dat waren alweer al mijn tips! Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt. Ik doe meestal als ik met mijn verkeerde hand lak alle dingen zo. Maar nog steeds is het echt een kwestie van oefenen, want het is echt heel erg lastig. Je kan het ook aan iemand anders vragen, haha. 

Heb jij nog een échte tip om met je foute hand te lakken?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014