New in: Adidas Shoes


In Frankrijk kwamen we langs een Lidl. Daarnaast was een Intersport. We hadden een bal nodig. Maar waar kwamen we mee terug? Een zwembroek, 2 ballen, 3 paar schoenen, nog meer? Nee, gelukkig niet. Ik mocht van mijn ouders een paar schoenen uitkiezen omdat er gigantische korting was :O Benieuwd naar wat ik heb gekocht?




Deze schoenen! Ik vind ze echt mega mooi. Misschien weet je wel dat ik eerst ook Adidas schoenen had. Die waren zwart met gouden details. Maar die zijn oud en versleten. Dus, tijd voor nieuwe! Dit was natuurlijk ook heel handig, want als je zoveel korting hebt ;)



Zoals je ziet zijn het lekkere, frisse schoenen. Het is wel jammert dat je dan heel snel ziet als ze een heel klein beetje vies zijn. Maarja, zo is het nu eenmaal met wit. De veters zijn anders ook wel lang want ik moet altijd een best groot stuk terug stoppen in mijn schoen. Daarentegen zitten de schoenen wel heel lekker, net zoals mijn andere Adidas schoenen. 




Ja, wat kan ik nog meer zeggen? Ze vallen best wel klein, want dit is maat 40 terwijl ik normaal maar 38 heb. Ik vind het gewoon hele mooie schoenen en ik ga ze zeker veel dragen in de winter. Je kan ze overal goed bij combineren denk ik, dus dat vind ik ook wel fijn. Meer kan ik er denk ik niet over vertellen, ik ben er erg blij mee!

Wat is jouw favoriete merk? Vind je Adidas fijn?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014